תפריט סגור

הדברת חדר אשפה

הדברת חדר אשפה בכל מקום ובכל זמן
חדר אשפה הוא מקור משיכה משמעותי מאוד לכל מיני סוגים של מזיקים החל מחרקים, דרך מכרסמים וכלה בציפורים שונות. למרות שהשם המחייב שלו, חדר אשפה יכול להיות נקי מחרקים אם רק יבצעו בו הדברה ותחזוקה שוטפת וזו חלק מהמומחיות של צוות מדבירים נט. אנחנו זמינים עבורך מסביב לשעון, כולל בשבתות ובחגים כך שברגע שנתקלת במזיקים בחדר האשפה, טלפון אחד אלינו ואנחנו בדרך לחסל את המזיקים ולנקות את חדר האשפה שלך!

מדביר חדר אשפה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת חדר אשפה

הדברת חדר אשפה מלאה וחיסול כל המזיקים בביקור אחד

כפי שציינו, חדר אשפה הוא מקור משיכה והסיבה שאנחנו חוזרים על כך היא שהמזיקים לא מתרבים שם אלא מגיעים למקום כדי לחפש מזון. הניואנס הקטן הזה טומן בחובו את הסוד לחדר אשפה נקי ממזיקים – חיסול מקומות הרבייה של המזיקים! חברת הדברה מקצועית תנתח את סוגי המזיקים ששורצים בחדר האשפה שלך ותדביר את המקומות מהם המזיקים האלו מגיעים. לרוב אלו יהיו פתחי הביוב הסמוכים לחדר האשפה אשר מהם מגיעים התיקנים והמכרסמים השונים ולכן נדביר את פתחי הביוב האלה ואף נתקשר לעירייה כדי שתבצע ריסוס בפתחי הביוב הציבוריים. בנוסף, אנחנו ממליצים להתקין רשתות על חלונות האיוורור של חדרי האשפה כדי למנוע מציפורים וחרקים מעופפים לחדור למתחם.

שמירה על חדר אשפה נקי ממזיקים

הדרך הפשוטה, הקלה והיעילה ביותר לשמור על חדר אשפה נקי ממזיקים היא שמירה על ניקיון, הקפדה על כמות מספקת של פחים, איוורור ראוי והטיפ הכי חשוב – הקפדה על סגירה של פחי האשפה. הריח "הנהדר" הבוקע מתוך פחי האשפה מסוגל לטייל למרחקים ולהיקלט על ידי חוש הריח המצוין של המזיקים ולמשוך אותם לחדר האשפה שלך פעם אחר פעם.

כמה עולה הדברת חדר אשפה?

כמו בכל סוג אחר של הדברה, גם כאן מחיר הדברת חדר אשפה יהיה מושפע ממספר מרכיבים:

  • סוג המזיקים שתקפו
    הדברת תיקנים לא דומה להרחקת מכרסמים ושני המזיקים האלו דורשים שיטות שונות.
  • גודל חדר האשפה
    אמנם הריסוס לא מתומחר לפי מ"ר, אבל יש השפעה לגודל חדר האשפה על הצעת המחיר להדברה מכיוון שחדר אשפה גדול יותר יצטרך עבודה מורכבת יותר ושימוש ביותר חומרים.
  • מורכבות ההדברה
    מחיר הדברה של חדר אשפה מתחיל ב-250 שקלים אך תקף רק לחדר האשפה עצמו. במידה ונבין שהבעיה מתחילה בפתחי הביוב, נאלץ לייקר מעט את הצעת המחיר כדי לספק לך פתרון מלא.
  • זמן ביצוע ההדברה
    צוות מדבירים נט פועל במתכונת מלאה בכל שעות היממה, מה שמעניק לך יכולת להזמין הדברת חדר אשפה בזמנים הנוחים לך, בכל יום בשבוע. יחד עם זאת, עלות ההדברה תתייקר לפי מועד ביצוע ההדברה בדרגות שונות כגון הדברה בלילה, הדברה בסופ"ש והדברה בחגים.

אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר עם צוות מדבירים נט ולקבל שירות מהיר ויסודי של הדברת חדר אשפה בבניין שלך.

שירותי הדברת חדרי אשפה 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

חדר האשפה מושך אליו מזיקים רבים בגלל שבאשפה יש אוכל רב עבורם. חלק מהמזיקים עשויים להעביר זיהומים ומחלות, לקרוע שקיות אשפה ולפזר אשפה בחדר האשפה וסביבתו והם גם עשויים להגיע מחדר האשפה לבתים הקרובים אליו.

icon

מכרסמים כמו עכברים וחולדות נמשכים לחדרי אשפה ובנוסף גם זבובים וחרקים שנוהגים להטיל ביצים בסביבה שבה יש שאריות מזון כמו שיש בחדר אשפה.

icon

יש לדאוג לפינוי תדיר של תכולת חדר האשפה, לסגור פתחי צנרת שנמצאים במקום, לדאוג לניקיון בחדר האשפה וסביבתו ולסגור אותו באופן קבוע בדלת ללא רווחים שדרכם יכולים להיכנס מזיקים לתוך חדר האשפה.

icon

כאשר רואים עכברים או מזהים את אחד הסימנים להימצאותם, יש לקרוא ללוכד עכברים מוסמך ומקצועי.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן