תפריט סגור

הדברת גני ילדים

כשמדובר בהדברה בגני ילדים – הבריאות תמיד מעל לכל
ילדים הם פלח אוכלוסיה רגיש במיוחד לחומרי הדברה ולכן צריך לנקוט במשנה זהירות במקרה זה. צוות מדבירים נט פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומחזיק אך ורק חומרים מאושרים ומפוקחים על ידי המשרד כדי לוודא שבריאות הילדים נשמרת. הדברת גני ילדים תתבצע כשהגנים סגורים ולכן הצוות זמין עבורך 24/7 בסופי שבוע ובחגים. המוקד שלנו פועל מסביב לשעון ויכול לספק שירותי הדברת גני ילדים מהרגע להרגע!

מדביר גני ילדים זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי גני ילדים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 270 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר גני ילדים חייגו: 072-3341-454

הדברת גני ילדים

הדברת גני ילדים בצורה בטוחה ובריאה

המשרד להגנת הסביבה מקפיד מאוד על מספר כללים כשמדובר על הדברה בגני ילדים ובצדק. לא נרצה לסכן את בריאות הילדים ולכן קבענו מספר כללי ברזל שהופכים את ההדברה הזו לבטוחה יותר:

  • כבר במעמד השיחה עימנו אנחנו נתשאל אותך לגבי סוג המזיקים אשר תקפו את גן הילדים ונכין תכנית פעולה מדויקת וספציפית לגן הילדים שלך.
  • לאחר ההגעה לגן, הצוות יבצע ניקוי יסודי של הגן כולו.
  • עיקר ההדברה תתבצע כדי לחסל את מקור המזיקים על מנת למנוע חזרה שלהם לגן. לדוגמא אם יתושים תקפו את הגן, המדביר ייבש את מקורות המים ויחסל את הזחלים והביצים כדי למנוע התפתחות של מעגל חיים חדש וימליץ לך להתקין רשתות צפופות שימנעו מהיתושים להיכנס לגן עצמו.
  • הרחקת חולדות ועכברים בגני ילדים תתבצע על ידי פיזור מלכודות לכידה ולא פיזור רעלים. הסיבה לכך היא שהמכרסמים האלו חכמים מאוד ועלולים לנגוס מעט מהרעל אך למות במקומות שקשה להגיע אליהם ובכך יגרמו לריח נוראי של ריקבון וימשכו מזיקים נוספים שיהפכו את הגן למפגע תברואתי אחד גדול.
  • מדביר מקצועי ישתמש בריסוס רק כמוצא אחרון ואך ורק נקודתית במקומות מועדים לפורענות כמו מתחת לכיורים, באיזור פחי האשפה והביובים.

איך ניתן להשתמש בריסוס בגני ילדים?

כפי שכתבנו, העדיפות העליונה של מדביר בגן ילדים היא לא להשתמש בחומרים בעלי רעילות נמוכה על מנת לא לקחת אפילו צ'אנס קטן שיכול לסכן את בריאות הילדים. אך לעיתים מתקפת המזיקים כל כך חריפה שאין ברירה אלא להשתמש בשיטה זו. לריסוס בגן ילדים ישנם כללים שקבענו אשר מצליחים לעמוד בתקנים החמורים שקבענו לעצמנו:

  • ריסוס יתבצע אך ורק בזמן חופשה (סופי שבוע, חגים, חופש גדול), קרוב ככל האפשר ליום החופש הראשון כדי לאפשר מקסימום אוורור לגן הילדים.
  • הריסוס יתואם עם הגורמים הרלוונטיים בגן על מנת לסנכרן את הורי הילדים.
  • ריסוס דחוף באמצע השבוע יתבצע בשעות בהן הילדים לא נמצאים בגן וישבית את הגן עד לקבלת אישור שהגן בטוח לכניסה מחודשת של ילדים.

כמה עולה הדברת גני ילדים?

מחיר הדברת גני ילדים תלוי בגודל הגן, מורכבות וחומרת ההדברה וזמני ההדברה. הדברה בגני ילדים נחשבת למורכבת במיוחד בגלל זמני ההדברה ובניית תכנית ההדברה. מדביר מקצועי ינסה לשלב מספר שיטות הדברה ירוקות ככל האפשר כדי להימנע משימוש בשיטת הריסוס אך יש להבין ששיטות אלו מייקרות מעט את ההדברה. מצד שני, צוות מדבירים נט בעל ניסיון רב בהדברת גני ילדים ולכן יכול להבטיח לך שההדברה תהיה מהירה, יעילה, מקצועית ומעל לכל – בטוחה. כדי לשמוע פרטים נוספים אודות הדברה של גני ילדים, אנחנו מזמינים אותך להתקשר למוקד שלנו אשר פעיל מסביב לשעון ולקבל ייעוץ והכוונה בחינם לגבי בעיית המזיקים. בסוף השיחה כשנבין את תמונת המצב הראשונית, נוכל להגיש לך הצעת מחיר אטרקטיבית שתחסל את המזיקים שבגן אך תבטיח את בריאות הילדים.

שירותי הדברת גני ילדים 24 שעות ביממה וגם בסופי שבוע לשירותכם עם צוות מדבירים נט

להזמנת מדביר גני ילדים חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

כן. כיום ניתן לבצע הדברה בשיטת הדברה ירוקה שבה נעשה שימוש בחומרים שאינם רעילים ואינם מסכנים בני אדם וחיות מחמד ופוגעים או מרחיקים רק את המזיקים.

icon

כמו כל מקום, גם בפינות חי עשויים להופיע מזיקים מסוגים שונים. הם נמשכים לאוכל של בעלי החיים במקום. חלקם עשויים להיות טפילים הנצמדים לבעלי החיים ומזיקים להם ועלולים גם להזיק לבני האדם המבקרים במקום.

icon

חלק מהמזיקים עשויים לעקוץ ולגרום לגירויים, גירודים לילדים שהם יותר רגישים ממבוגרים במקרים אלו. הרבה מגני הילדים ממוקמים במבני קרקע שבהם יש יותר נטייה למזיקים לשגשג וגם נוכחות רבה של מזון במקום מושכת מזיקים רבים שחלקם עשויים להוות סיכון תברואתי ובריאותי לילדים בגן.

icon

הסיכון הקיים הוא נזק לחפצים בגן מכיוון שעכברים אוהבים לכרסם אותם. העכברים מגיעים לאוכל שהילדים אוכלים ועלולים להעביר אליו חיידקים וזיהומים.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן