תפריט סגור

הדברת בתי מלון

האורחים שלך מתלוננים על מזיקים? הגיע הזמן לבצע הדברה בבית מלון!
האורחים המגיעים למלון מצפים לחוויה מושלמת ולכן מזיקים יכולים לגרום לנזק עצום לבית המלון. יחד עם זאת, בלתי אפשרי לסגור את המלון לטובת הדברה ולכן הדברת בתי מלון צריכה להיעשות בשני מישורים: ניקיון יסודי ופעולות הדברה מתמשכות. צוות מדבירים נט זמין לבצע הדברה בבתי מלון בכל שעות היממה, בכל יום בשבוע ולכן יכול להעניק לך פתרון מיידי ואיכותי לבעית המזיקים שתקפה. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת להדברת בתי מלון שתסיר את המטרד תוך זמן קצר!

מדביר בתי מלון זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי בתי המלון מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 420 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד לאיכות הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר מומחה לבתי מלון חייגו: 072-3341-454

הדברת בתי מלון

כל מה שצריך לדעת על הדברת בתי מלון

הדברת בתי מלון נחשבת להדברה מורכבות במיוחד מכמה סיבות:

  • כמות גדולה של מתארחים בכל זמן נתון
  • קצב החלפה גבוה של המתארחים
  • פעילות 24/7

הסיבות הנ"ל מכריחות את המדבירים לנסח תכניות הדברה יצירתיות ובריאותיות שלא יפגעו בשגרת בית המלון.
כדי לבצע בהצלחה הדברה בבית מלון, על המדבירים להיות בקשר רציף עם מנהלי המלון, כדי שאלה יוכלו לסגור או לפנות אזורים מסויימים במלון אשר בהם תתבצע ההדברה.

הדברת מטבחים בבית מלון מורכבת גם היא, מכיוון שגם המטבח פועל מסביב לשעון ולכן שיטות ההדברה חייבות להיות ירוקות כדי שלא יחדרו למזון או לכלי האוכל השונים ויגרמו חלילה לפגיעה בבריאות האורחים. כדאי מאוד לעדכן את צוות המטבח בנעשה כדי שיהיו ערים לשינויים כאלה או אחרים במטבח, במידה ויהיו.

אם הדרישה היא לבצע הדברה בחדרי המלון, ניתן לנעול את החדר ולעדכן את אנשי הניקיון שהחדר מבודד למספר שעות עד אשר חומרי ההדברה יתנדפו וניתן יהיה לחזור אל החדר בבטחה. כפי שניתן להבין, מילת המפתח היא תקשורת אשר חיונית להצלחת ההדברה ולבריאות האורחים.

הדברת בתי מלון – המזיקים הנפוצים

בגלל האופי המורכב של בתי המלון, ישנם מספר מזיקים שתוקפים אותם בעקביות והם מתחלקים לשני אזורי המתקפה.

  • מטבחים
    זהו האזור המועדף על רוב המזיקים מכיוון הוא מכיל את כל מה שהם צריכים – מזון, לחות ומקומות מסתור. במטבח ניתן למצוא מקקים, עכברים, חולדות, נמלים, תולעים ואף חיפושיות, כאשר כולם תרים אחרי המזון הרב שמתגלגל במטבח. מדביר מקצועי יפזר פתיונות ג'ל אשר יחסלו את החרקים ובמקביל יפזר מלכודות לכידה אשר ילכדו את המכרסמים. הסיבה להעדפה ללכידה ולא לחיסולם על ידי רעל היא שעכברים וחולדות עלולים לנגוס מהפיתיון המורעל ולמות במקומות מסתור אשר הגישה אליהם קשה ומוגבלת. לאחר מספר ימים המכרסמים ידיפו ריח נוראי של ריקבון אשר יהפוך את כל המקום למפגע תברואתי שימשוך אליו מזיקים נוספים ויכביד עוד יותר על פתרון הבעיה.
  • חדרי המלון
    מכיוון שחדרי מלון מארחים כמויות גדולות של אנשים מכל רחבי העולם ישנו מזיק אחד חמקמק שפושה פעם אחר פעם בחדרים והוא פשפש המיטה. זהו מזיק נוראי אשר פועל בלילות ותוקף בעקיצות מגרדות באזור הרגליים. קשה מאוד להדביר את המזיק הזה מכיוון שהוא מסתתר בחריצים קטנים וסדקים בקירות ולכן יש צורך לבודד את החדר ולטפל בו באמצעות קיטור, ריסוס וכיבוס כל המצעים והבדים השונים שבחדר בשישים מעלות כדי לחסל את הפשפשים.

כמה עולה לבצע הדברת בתי מלון?

למרות המכנים המשותפים הרבים ביניהם, בתי מלון שונים בתכלית אחד מהשני ולכן בלתי אפשרי לגבש הצעת מחיר אחידה לכולם. מחיר הדברת בתי מלון מושפע משיטות ההדברה השונות בהן ישתמש המדביר, גודל המלון, זמני עבודת המדבירים ומורכבות וחומרת בעיית המזיקים. צוות מדבירים נט מתחייב להעניק לך הצעת מחיר תפורה אישית למידות המלון שלך אשר תבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר מצד אחד אך לא תרוקן את הקופה שלך מהצד השני.

שירותי הדברת בתי מלון 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר בתי מלון חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

ניתן לבצע הדברה גם בתוך חדרי המלון וניתן לעשות שימוש בחומרי הדברה שאינם מכילים חומרים רעילים או מסוכנים כך שהם לא יסכנו את אורחי המלון.

icon

ישנם 2 שיטות עיקריות להדברה של נמלים, הראשונה היא הדברה עם ג'ל (פיזור ג'ל בכל חלקי המלון) והשיטה השניה היא באמצעות ריסוס בכל חלקי המלון.

icon

לא. כשמדובר במלון שיש בו גם חדר אוכל וכנראה גם חדרי אשפה, סביר מאוד שהמקום ימשוך מזיקים וייתכן וקיימים מזיקים גם אם לא רואים אותם. לכן יש לבצע הדברה תקופתית כדי למנוע הגעה והתבססות של מזיקים במלון.

icon

חרקים מעופפים כמו זבובים נוטים להכנס למלון ולהתמקם בו ולכן ההדברה היא יעילה ומנטרלת את הזבובים שבמלון ובסביבה שבה נעשה הריסוס. שיטה שניה היא באמצעות ריסוס בכל חלקי המלון.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן