תפריט סגור

הדברה לאולמות וגני אירועים

הדברה לאולמות וגני אירועים בכל השנה
הדבר הכי גרוע שיכול לקרות במהלך אירוע הוא פלישה של חרקים לחגיגה. היות ואולמות וגני אירועים מכילים מספר רב של אנשים ומזון, הם הופכים להיות הבחירה הראשונה של כלל המזיקים ולכן חשוב מאוד לבצע הדברה לאולמות וגני אירועים כחלק מתחזוקה שוטפת. צוות מדבירים נט זמין עבורך עשרים וארבע שעות ביממה כולל שבתות וחגים ולכן מסוגל לבצע הדברה לאולמות וגני אירועים בזמנים הנוחים לך!

מדביר לאולמות וגני אירועים זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי אולמות וגני אירועים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 320 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברה לאולמות וגני אירועים
סוגי המזיקים שתוקפים אולמות וגני אירועים

אולמות וגני אירועים לרוב נבנים במקומות פסטורליים כמו כרמים, יערות, שפת הים וכו', שהם בתי גידול טבעיים להמון סוגים שונים של חרקים ובמיוחד זבובים ויתושים. התקפה של זבובים ויתושים במהלך אירוע יכולה להרוס את החגיגה, לגרום מפח נפש לחוגגים וגם לך. בנוסף, גם מכרסמים וג'וקים אוהבים אולמות וגני אירועים מכיוון שהם מלאים במזון שעושה את דרכו לרצפה וכך מושך אותם לאולם שלך. אנחנו לא צריכים להגיד לך מה יקרה כשהחוגגים יגלו עכברים וחולדות שמתרוצצים ברחבת הריקודים…

כיצד מתבצעת הדברה לאולמות וגני אירועים?

כאמור, היות ומדובר במקומות בילוי שמושכים אליהם המון אנשים לאורך רוב השנה, הדברת אולמות וגני אירועים צריכה להיות מפוקחת, בטוחה ויעילה. הדבר הראשון שיש לבדוק לפני ששוכרים חברת הדברה הוא האם המדבירים שלה מחזיקים ברישיון הדברה בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה. לאחר מכן יש לבדוק האם החומרים בהם חברת ההדברה משתמשת מאושרים, בטוחים לשימוש וכמובן מפוקחים על ידי המשרד. לאחר מכן יש לשאול את המדביר איך הוא מתכנן לבצע הדברה לאולמות וגני אירועים. הפתרון הקל ביותר הוא להשתמש בשיטת הריסוס הכימי ופשוט לרסס את כל האזור. מהניסיון שלנו, זה פתרון יעיל אך קצר טווח מכיוון שישנם סוגים של חרקים שיכולים להתגבר על החומרים הכימיים ולפתח אליהם עמידות תוך דור אחד בלבד. זו הסיבה לכך שמדביר אולמות וגני אירועים יבחר לשלב בין מספר שיטות כמו ביצוע הדברה ירוקה, הדברה ביולוגית והדברה אלקטרונית כדי להעניק לך פתרון שלם לבעיית המזיקים בסביבתך.

אנחנו ממליצים לך להקפיד על הדברה שוטפת כדי למנוע מצב בו האורחים וכמובן החוגגים עצמם יתקלו במזיקים שונים שעלולים להרוס את החגיגה שלהם מצד אחד ואת המוניטין והשם שצברת עם השנים מהצד השני.

כמה עולה הדברה לאולמות וגני אירועים?

השוני בהדברת אולמות וגני אירועים הוא הצורך בתחזוקה שוטפת מכיוון שמקומות אלה פעילים ברוב חודשי השנה ומושכים אליהם המון מזיקים מסוגים שונים. הצעת המחיר להדברת אולמות וגני אירועים תהיה מורכבת מגודל השטח שיש להדביר, סוג המזיקים שפלשו אליך וזמן ביצוע ההדברה כך שלא ניתן להעניק מחיר אחיד לכל סוג הדברה. יחד עם זאת, הניסיון והוותק של צוות מדבירים נט מאפשרים לנו להעניק לך הדברה לאולמות וגני אירועים מקצועית, יעילה, מהירה במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שירותי הדברת אולמות וגני אירועים 24 שעות ביממה עם צוות המדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

בהרבה מהאולמות וגני האירועים ישנה צמחיה, חלקם פחותים ולכן זוהי סביבה שעשויה למשוך מזיקים כמו חרקים, חרקים מעופפים ועוד שעשויים לגרום לאי נעימות ואף עוגמת נפש לחוגגים בעת האירוע.

icon

כיום ישנן שיטות הדברה שונות שאינן כוללות שימוש בחומרים רעילים ומסוכנים ושיטות הדברה אלו מותאמות לסביבה כמו אולמות וגני אירועים ומדובר גם בהדברה אפקטיבית.

icon

מעופפים מגיעים מסיבות שונות. בדרך כלל זה חיפוש אחר מזון, יש כאלה שמגיעים לצרכי התרבות והקמת מושבות ויש כאלה הרואים בסביבה זו מקום מסתור נוח.

icon

חשוב לא להשאיר זבל ושאריות מזון זמן רב בסביבה מכיוון שהדבר גורם למשיכה של זבובים. חשוב לכסות ולהסתיר מוצרי מזון שבהם הזבובים יכולים להטיל ביצים ולסגור חלונות ופתחים באמצעות רשתות.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן