תפריט סגור

על הדברה ואיך לטפל במזיקים

הדברה בתל אביב, לטפל במזיקים

האם יצא לכם פעם לחשוב מה בעצם משמעות המילה הדברה ומה כוללים שירתי הדברה? הדברה הרי משמעותה להרחקה לצמיתות של משהו שמפריע לנו. ועל כך, תפקידו של איש מקצוע האמון על מתן שירותי הדברה היא להרחיק באופן מקצועי ויעיל שורה ארוכה של מזיקים שונים אשר מפריעים לאורח החיים התקין או לבריאותם של בעלי חיים, בני אדם וצמחים.

הקשר שבין חתולי רחוב לבין שירותי הדברה בתל אביב

הנה לכם דוגמה למקרה שבו יש צורך להיעזר בשרותי הדברה בתל אביב: כל עיר גדולה מתמודדת עם התופעה של כלבים משוטטים וחתולי רחוב. פעמים אנו מסתכלים עליהם בעין מרחמת ובשמחה היינו מאמצים אותם לחיקנו, בייחוד אם יש בנמצא כמה חתלתולים בני יומם. אך פעמים רבות, חתולי רחוב וכלבי רחוב משמשים בתור פונדקאים למפגעי פרעושים ושאר טפילים המסוכנים לא רק לבעלי החיים עצמם אלא גם לבני האדם החיים בקרבתם. לכן, אם למשל, אנו נזקקים לשירותי הדברה בתל אביב על מנת לטפל בבעיית פרעושים, חשוב שטיפול הדברתי יכלול גם טיפול בהדברת הפרעושים על גבי הפונדקאים כמו חתולי וכלבי רחוב. ואם צריך, גם טיפול שוטף ורב פעמי כדי למנוע או לפחות לצמצם את בעייתה טפילים עד כמה שניתן.

הדברה בבתי מגורים

טפילים ומזיקים שונים מצויים כמעט בכל בית בישראל, השאלה היא כמובן המינון. בבתי מגורים אשר בעליהם מחזיקים בחיות מחמד, נתונים בדרך כלל בסיכון גבוהה יותר להתפתחות מפגעי מזיקים שונים. יש דרכים רבות להתמודד עם הבעייה ולא בכל מקרה של התגלות מזיקים וטפילים יש צורך לקרוא לשירותי הדברה בתל אביב:

  • –          דרך אחת פשוטה להתמודדות עם בעיית הפרעושים למשל מבלי להזדקק לשירותי הדברה בתל אביב, היא באמצעות שימוש בשואב אבק חזק ורב עוצמה. אחרי שניערנו כמו שצריך את כל השטיחונים וטיטאנו כמו שצריך בפינות, מגיע תורו של שואב האבק. באמצעותו אפשר לעבור על כל השטיחים והספות, המזרנים ושאר האזורים אותם מעדיפים הפרעושים לצורך הטלת הביצים.
  • –          בעת השימוש במכונת שואב האבק, רצוי גם להשתמש בשקיות חד פעמיות ולרסס אותן בחומר הדברה המיועד באופן ספציפי לקטילת הפרעושים והזחלים שישאבו אל תוך השקית של מכונת שואב האבק. בסיום פעולת השאיבה יש להקפיד לסגור את השקית בצורה טובה ולהרחיקה באופן מיידי ממקום המפגע.
  • –          באופן דומה, מומלץ בסוף פעולת השאיבה, לרסס את הריצפה, השטיחים ושאר הריפודים למיניהם בתכשירים המיועדים למנוע את התפתחותם של מוקדי פרעושים. חשוב רק להקפיד שהתכשירים בהם אתם משתמשים יהיו בעלי רעילות נמוכה לבעלי החיים כדי לא לפגוע בבריאותן של חיות המחמד שלנו ובכך ליצור בעייה חדשה.
  • –          אם מדובר במפגע הנוצר עקב ריבוי בכניסת חתולי רחוב משוטטים לחצר הבית או הגינה, כדאי לשקול פעולות לוויסות כמות אוכלוסיית חתולי הרחוב.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן