תפריט סגור

הדברת תיקן גרמני

הדברת תיקן גרמני בבתים פרטיים ובעסקים
אמנם תיקנים לא עוקצים, אך הם בהחלט מסוכנים לבני אדם. התיקנים חיים בביוב ומסוגלים להעביר מחלות על ידי הפרשת גללים במזון שלנו. תיקן אחד או שניים זה משהו שניתן להתמודד איתו, אבל השרצה של תיקנים בסביבה שלך עלולה להפוך את השהות באזור ללא נעימה בכלל. אך אל דאגה! הצוות שלנו מוכן לביצוע הדברת תיקנים בכל שעה ביום ובכל יום בשבוע כולל סופ"שים וחגים ולכן ברגע שזיהית ג'וק אחד יותר מדי, טלפון קצר אלינו והבעיה מאחוריך!

מדביר תיקן גרמני זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי תיקנים גרמניים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת תיקן גרמני

מיהו התיקן הגרמני?

למרות שהם מאותה המשפחה, תיקן אמריקאי והתיקן הגרמני שונים זה מזה. התיקן הגרמני חי בממוצע כשנה, החל משלב הביצה ועד לסוף תקופת הבגרות. צבעו חום והוא ניזון ממזונות עתירים בסוכר או בפחמימות. אם התיקן לא ימצא את המזונות האלו, הוא פשוט יאכל חומרים אחרים כגון סבון מוצק, משחת שיניים ואף דבק ובמידה וגם החומרים האלו לא נמצאים בסביבה, התיקן הגרמני יעבור לקניבליזם ויאכל תיקנים אחרים, לא כמו תיקן מזרחי שימשיך לחפש מקורות מזון שונים.

התיקנים פולשים לבתים ולעסקים בחיפושם אחר מזון ולכן ניתן יהיה למצוא אותם במטבחים, תנורים, מכונות קפה וברי מים. התיקן הגרמני מסוגל להתרבות במהירות ולכן חשוב מאוד לבצע הדברת תיקן גרמני ברגע שעולה החשש לגבי התקפת תיקנים. עדיין לא החלטת אם הגיע הזמן להזמין הדברת תיקן גרמני? נשמח לעזור לך בשיחת ייעוץ והכוונה חינמית וללא כל התחייבות!

שיטות פשוטות להדברת תיקן גרמני אצלך בבית או בעסק

יש לזכור שהסיבה היחידה שהתיקן פולש לבתים פרטיים היא מזון, לכן הקפדה על הכללים הבאים תעזור בהחלט למנוע מהתיקן לבחור בבית שלך כחדר האוכל החדש שלו:

  • חשוב לשמור על ניקיון במטבח, כולל ארונות המטבח ולדאוג שחדר האמבט שלך יבש מכיוון שהתיקנים נמשכים גם למים עומדים.
  • חיות המחמד שלך לא סיימו לאכול? עדיף להחזיר את המזון לשק האוכל שלהם ולא להשאיר אותו על הרצפה כדי לא למשוך את התיקנים שמבחינתם יגיעו לארוחת מלכים.
  • ריקון ושטיפה של פחי האשפה בתדירות גבוהה (במיוחד בחודשי הקיץ החמים) בהחלט יעזרו להרחיק את התיקנים מהבית ומהעסק שלך.

כך צוות מדבירים נט מבצע הדברת תיקן גרמני

משום מה התיקן הגרמני מאוד אוהב תירס ולכן חברות ההדברה פיתחו פיתיונות ג'ל המבוססים על עמילן תירס. ברגע שהתיקן אוכל מהפיתיון המורעל, הוא מחסל את עצמו וחשוב מכך – הוא מעביר את הפיתיונות לתוך הקן ועוזר לנו להשמיד גם את הקן. השיטה הזו בטוחה לשימוש ולא מכילה רעלים הפוגעים בבני אדם או בבעלי חיים ונחשבת להדברה ירוקה. שיטה נוספת להדברת תיקן גרמני היא פיזור מלכודות דבק המכילות חומר מיוחד שמושך אליהן את התיקנים כך שהם נדבקים למלכודת ומתים. המלכודת הזו גם היא נכנסת תחת הדברה ירוקה ולכן בטוחה לשימוש. במקרה של תיקן גרמני, חשוב מאוד לשמור על תחזוקה שוטפת לאחר ביצוע ההדברה, מכיוון שהביצים עצמן לא ניזונות מפיתיונות הג'ל אלא מהפרשות של התיקנים הבוגרים ולכן מספיק "לפספס" מספר קטן של ביצים כדי לגרום למושבה לקום מחדש.

כמה עולה הדברת תיקן גרמני?

הצעת המחיר הסופית תיקבע לאחר שאנחנו נבין את חומרת הבעיה, גודל האזור שיש להדביר ושיטת ההדברה היעילה ביותר למקרה הספציפי הזה. עבודת ההדברה העיקרית היא איננה הדברה אלא איתור אזורי המחייה של התיקנים שעלול להיות מורכב בגלל גודלם הקטן של התיקנים והיכולת שלהם להסתגל מהר לסביבות חדשות. יחד עם זאת, צוות מדבירים נט מנוסה מאוד בתחום וכבר למד את התיקן הגרמני לעומקו מה שמאפשר לך לקבל עבודת הדברת תיקנים מהירה, יעילה וכמובן חסכונית!

שירותי הדברת תיקן גרמני 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן