תפריט סגור

הדברת תולעי עץ

הזמנת הדברת תולעי עץ בקלות
תולעי עץ הן בעצם שלב בהתפתחות יקרונית הרהיטים שעלולה לחרב את כל הרהיטים בבית שלך. זיהוי מוקדם של התולעים האלו יכול לחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף מכיוון שברגע שהתולעים יתפתחו ליקרונית הרהיטים, הבעיה תחריף בקצב אקספוננציאלי. צוות מדבירים נט מזמין אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות במהלכה נבין איתך האם מדובר בתולעים ונגיע לבצע הדברת תולעי עץ שתציל את הרהיטים שלך!

מדביר תולעי עץ זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי תולעי עץ מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת תולעי עץ

איך אפשר לזהות את תולעי העץ?

צבען של התולעים הוא צהוב לבן ואורכן כ-5 ס"מ וניתן לזהות אותן יחסית בקלות על ידי חורים וסימני כרסום בתוך רהיטי העץ שלך בבית. בתוך כך, ישנם שני סוגים של תולעי העץ אותן ניתן לזהות על ידי הטבלה שהכנו עבורך. לאחר זיהוי קצר, אפשר יהיה להבין האם דרושה פה הדברת תולעי עץ:

 השם המקצועי של תולעי העץ

איך הן ניראות

יקרונית הרהיטים

יקרונית הרהיטים היא חיפושית שניזונה מהעמילן הנמצא בעץ. גודלה הוא 20 מ"מ והצבע שלה חום בהיר

ליקטוס

צבעה של תולעת העץ הזו הוא חום-שחור והאורך שלה כ-5 מ"מ

איך מתבצעת הדברת תולעי עץ?

תולעי העץ מתחפרות עמוק בתוך הרהיטים ולכן ריסוס לא יעזור מכיוון שהוא לא יצליח לחדור עמוק מספיק. כאן נכנסת לתמונה שיטת האיוד בגז אשר כשמה כן היא, משתמשת בגז נדיף וידידותי לסביבה אשר מצליח לחדור עמוק אל תוך העץ ולהשמיד את התולעים. הדבר הראשון שהמדביר יעשה הוא לנתח את האזור הנגוע כדי להבין עד כמה תולעי העץ התפשטו ומה דרוש כדי להעלים אותן לחלוטין מהדירה שלך. נרצה לציין ששיטת האיוד בגז דורשת איטום מלא של התולעים ולכן ייתכן שהמדביר יצטרך לקחת את הרהיטים למשך הזמן הדרוש ולהחזיר אותם בסיום ההדברה.

כמה עולה הדברת תולעי עץ?

כמו בכל דבר, גם כאן נצטרך להשתמש בנוסחת העלות מול תועלת. אם זיהית את תולעי העץ בזמן והרהיט לא נפגע בצורה משמעותית, מומלץ להזמין הדברת תולעי עץ ולא לזרוק את הרהיט. מצד שני, אם מדובר ברהיט ישן שממילא רצית להחליף, אולי שווה באמת לזרוק אותו ולרכוש חדש. הדברת תולעי עץ תלויה כמובן בחומרת הבעיה ובכמות הרהיטים שיש להדביר והאם התולעים התפשטו למשקופים בבית מה שיהפוך את ההדברה למורכבת יותר. מצד שני, הניסיון הענף של צוות מדבירים נט מאפשר לך ליהנות מהדברת מקצועית, יעילה, מהירה וכמובן סופר משתלמת. כדי לסבר לך את האוזן לגבי מחיר הדברת תולעי עץ נאמר לך שההדברה הבסיסית מתחילה ב-250 שקלים ועולה ככל שההדברה תהיה מורכבת יותר. רוצה לשמוע יותר על שירות הדברת תולעי עץ? נשמח לעמוד לשירותך במוקד ההזמנות שלנו ולענות לך על כל השאלות, 24/7 ביממה כולל שבתות וחגים!

שירותי הדברת תולעי עץ 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

תולעי עץ הן שלב בהתפתחות של חיפושית יקרונית העץ. הן עשויות לכרסם ולהתחפר בתוך הרהיטים ומוצרי העץ בבית ולגרום לנזקים קשים לחפצים בבית במידה והבעיה לא מטופלת בזמן.

icon

יש לסגור סדקים במשקופים ורהיטים בבית, להמנע מהכנסה של רהיטים ישנים שלא עברו טיפול נגד תולעי עץ ועשויים להמצא בהם ומשם להתפשט לשאר המקומות בתוך הבית וכמובן לבצע הדברה כדי למנוע את התבססותן.

icon

הדברת תולעי עץ נעשית בעזרת שיטת איוד בגז ידידותי לסביבה אשר חודר לתוך העץ ושם פוגע בתולעי העץ.

icon

מחיר הדברת תולעי העץ תלוי בחומרת הבעיה, במספר מוקדי ההתפשטות בבית והוא מתחיל מ-250 ש"ח.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן