תפריט סגור

הדברת צרעה מזרחית

מי היא הצרעה המזרחית ובמה היא שונה משאר הצרעות? איך ניתן לבצע הדברת צרעה מזרחית וכמה היא מסוכנת לאדם?

הדברת צרעה מזרחית היא עניין שבשגרה עבור צוות מדבירים נט. הצוות מכיר את המזיק הזה מקרוב ויכול להסיר את המטרד במהירות וביעילות עשרים וארבע שעות ביממה כולל בסופי שבוע ובחגי ישראל. במידה ויש לך אפילו חשד שצרעות מזרחיות הגיעו לביקור אצלך, צוות מדבירים נט ישמח לעמוד לשירותך ולייעץ לך בשיחת חינם. לאחר ניתוח המצב, הצוות יעניק לך הצעת מחיר הוגנת ומלאה להדברת צרעה מזרחית ויגיע לבצע את שירות ההדברה.

מדביר צרעה מזרחית זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי צרעה מזרחית מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 270 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר צרעה מזרחית חייגו: 072-3341-454

הדברת צרעה מזרחית

מי היא צרעה מזרחית?

הצרעה המזרחית שונה במראה שלה מהצרעות האחרות וניתן לזהות אותה על ידי הצבעים שלה (צהוב, אדום, חום) הגודל שלה (כ-20 מילימטר) והמחושים שלה (צבעם חום). הצרעה המזרחית עוקצת את בני האדם ועלולה לגרום לתגובות אלרגיות חריפות לאלו אשר רגישים לסוג הארס הזה.

ממה ניזונה צרעה מזרחית?

הצרעה המזרחית נהנת מארוחות של פירות רקובים ופגרי בעלי חיים וזו הסיבה שניתן למצוא צרעות מזרחיות בקרבת אשפה. בדרך כלל ניתן למצוא אותן באזורים חקלאיים אך המשיכה שלה לאשפה גרמה לה להתקרב לסביבות מגורי האדם בהן ניתן למצוא אשפה בשפע. צוות מדבירים נט נתקל בקנים של צרעות מזרחיות בארונות חשמל, סדקים, קירות בתים, חצרות, חלונות ובעוד אזורים מוסתרים משמש. אם איתרתם קנים של צרעות או כל מזיק הדורש הדברה בחדר האשפה או בכל מקום אחר בסביבת מגוריכם – אל תהססו לפנות אל צוות מדבירים נט לטיפול בבעיה.

כיצד מתבצעת הדברת צרעה מזרחית?

כפי שהבנת, צרעות מזרחיות חיות באזורים נסתרים ולכן קשה מאוד להבין האם באמת מדובר בצרעה מזרחית. הדבר הראשון שמדביר מומחה יעשה הוא לשאול אותך האם זיהית קן צרעות. במידה וכן, המדביר ישתמש בהדברה ירוקה וירסס את הקן בחומר אשר גורם להדבקת הכנפיים של הצרעות ומונע מהן לעוף. לאחר מכן, יקח המדביר את הקן ויטביע אותו במיכל מים כדי לחסל את כל הצרעות היושבות הקן.

במידה ולא זיהית את קן הצרעות, מדביר צרעה מזרחית ינצל את החולשה שלהן לבשר ויפזר פיתיונות בשר אשר מכילים רעל בכמות מסוימת. הצרעות יגיעו לבשר ויקחו אותו לקן שלהן. כל יושבות הקן כולל צרעות צעירות, רימות והמלכה יאכלו מהבשר המורעל ולכן יושמדו. טיפול זה כרוך בפיזור פתיונות בשטחים פתוחים ולכן רק מדביר הפועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה רשאי לבצע הדברת צרעה מזרחית בשיטת זו. שימוש חובבני בשיטה זו עלול לגרום לסכנה לבני אדם ולבעלי החיים אשר חיים בסביבה!

כמה עולה הדברת צרעה מזרחית?

באופן כללי ניתן לומר שמחיר הדברה של צרעות מזרחיות מתחיל ב-270 ₪. המחיר כמובן עשוי להתשנות בהתאם לאופי ההדברה, גודל הקן ומורכבות ההדברה עצמה. צוות מדבירים נט מבטיח להעניק לך הצעת מחיר הוגנת להדברה של צרעה מזרחית ויעשה הכל כדי לוודא שהמטרד הוסר במלואו וחייך יחזרו לשגרה.

להזמנת מדביר צרעה מזרחית חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

צרעה מזרחית שונה מצרעות אחרות במראה שלה. היא מופיעה בצבעי צהוב, אדום וחום וגודלה כ20 מ"מ. יש לשמור ממנה מרחק שכן היא עוקצת והארס שלה עלול להיות צורב מאוד.

icon

בניגוד לדבורים שמתות לאחר שהן עוקצות ויכולות לעקוץ רק פעם אחת, צרעה יכולה לעקוץ שוב ושוב. ניתן לשים לב להבדל ביניהן שכן צרעות הן יותר "רזות" ועם רגליים ומחושים ארוכים יותר משל דבורים.

icon

כמו חרקים רבים, גם את הצרעות ניתן לראות יותר בקיץ כשהן יותר פעילות. אך אין זה אומר שגם מחוץ לקיץ וכשהן אינן נראות הן לא נמצאות בסביבה. ייתכן שהן בתוך קן מוסתר בבית ואינן תמיד פעילות.

icon

מדביר מוסמך משתמש בהדברה ירוקה כנגד צרעות, הדברה שאינה מסוכנת.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן