תפריט סגור

הדברת נמלי אש

הדברת נמלי אש בכל הארץ

הנמלים הקטנות והאדומות האלו מטרידות מאוד ואף מסוכנות לבני האדם! לא סתם הנמלה הזו נכנסה לרשימת זני הנמלים המסוכנות ביותר בעולם. עקיצת נמלת האש כואבת מאוד ועלולה לפתח תגובה אלרגית חריפה אצל בני האדם. נמלי אש אינן תושבות טבעיות כאן בארצנו הקטנטנות. הסבירות הגבוהה ביותר להימצאותן של נמלי אש מגיעה מכיוון דרום אפריקה אשר ממנה התקבלו משלוחי עץ שכנראה הכילו את האורחות הלא קרויות האלו.

לאחר הזיהוי שאלו באמת נמלי אש, צוות מדבירים נט יפעל להדברת נמלי אש במגוון דרכים אשר יסירו את האיום אחת ולתמיד. הדברה זו עלולה לקחת זמן ארוך יותר מהרגיל בגלל תהליך ההדברה המסובך. צוות מדבירים נט עומד לשירותך עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ומסוגל לבצע הדברת נמלי אש מהרגע להרגע!

מדביר נמלי אש זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי נמלי אש מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 270 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר נמלי אש חייגו: 072-3341-454

הדברת נמלי אש

מה ההבדל בין נמלי אש לנמלים רגילות?

הנמלים הרגילות והשחורות שכולנו מכירים נקראות נמלת קציר שחורה. נמלים אלו אינן מסוכנות לבני האדם ואף בורחות כשפולשים לאיזור המחיה שלהן. נמלי האש לעומת זאת קטנות יותר מהן ומתאפיינות בצבע חום אדום. בניגוד גמור לאחיותיהן השחורות, נמלי אדומות יגיבו לפלישה לאיזור המחיה שלהן בתקיפה אגרסיבית ועוקצנית אשר נתנה להן את הכינוי נמלי אש.

כמה עולה הדברת נמלי אש?

הדברת נמלי אש, בשונה מהדברת הנמלים השחורות והמוכרות לנו (נמלת קציר שחורה) מצריכה אמצעים שונים ולכן עלולה לקחת קצת יותר זמן מהרגיל. על מנת לוודא שאלו באמת נמלי אש, צוות המדבירים נט יגרה את הנמלים לצאת החוצה על ידי פיזור פיתיונות שונים. לאחר שהנמלים יתאספו, הצוות שלנו יזהה אותן ויוודא שאכן מדובר בנמלי אש. אחרי הזיהוי, צוות מדבירים נט יפנה לשלב הבא והוא פיזור פתיונות רעל ברחבי הבית.

נמלי אש, בדומה לשאר הנמלים, פועלות במבנה של קן ומלכה ולכן פתיונות אלו מושכים את נמלי האש אשר מעבירות אותם למאכל על ידי המלכה. ברגע שהמלכה אוכלת מהפיתיונות ומחוסלת, הנמלים עוזבות את הקן שנמצא בבית ומשחררות אותך מהמטרד. לאחר שנראה שהנמלים אכן מתחילות להיעלם מהבית, נעבור עם ריסוס אשר יחסל אותן אחת ולתמיד וירחיק אותן מהבית לצמיתות. בנוסף, צוות מדבירים נט יחזור אליך לאחר כשבועיים על מנת לרסס שוב ולוודא שכל השטח נקי ו-100% סטרילי מנמלי האש!

מחירי הדברת נמלי אש מתחילים ב-270 שקלים כשהפרמטרים לעלויות נמדדים בסוג המזיק, חומרת בעיית המזיקים והשטח אותו יש להדביר. בשיחה עימנו נבין יחד את סדר גודל המטרד ונתאים לך הצעת מחיר קונקרטית, מדויקת ומשתלמת.

ככה ניתן להתכונן להדברת נמלי אש

לצערנו, לא קיימות דרכים יעילות להדברת נמלי אש בשיטות הדברה ביתיות. נמלת האש מסתתרת בפינות חשוכות המאפשרות לה להתחבא ולשגשג. אבל! יש לנו גם בשורות טובות. על מנת להקל על המטרד ניתן לפעול בכמה דרכים ביתיות אשר יעזרו לך לנוח קצת מהנמלים ולנו לסיים את הטיפול במהירות.

הדברת נמלי אש באמצעות שואב אבק

ידידנו השואב יכול להיות כלי רב עוצמה במאבק בנמלי האש. כל מה שצריך לעשות הוא להסיר את הפייה המותקנת על צינור השאיבה ולשאוב את הנמלים המטרידות.

הדברת נמלי אש באמצעות הדברה ירוקה

מכיוון שנמלי האש מגיעות אלינו הביתה, צוות מדבירים נט ממליץ על הדברה ירוקה. שיטות ההדברה הן פיזור פתיונות אותם ניתן לרכוש בחנויות לבית, טמבוריות ורשתות שונות. בשימוש בשיטה זו יש לשים לב לשני דברים: שהפתיונות עומדים ברישיון המשרד להגנת הסביבה ושהם מיועדים לנמלי אש ולא לנמלים רגילות! פתיונות לא נכונים לא יניבו תוצאות.

הדברת נמלי אש בגינה

נמלי אש חיות באיזורים בעלי לחות גבוהה ולכן רוב הסיכויים שהקן יבנה ליד ברזים, צינורות מים שונים ושאר מקווי מים אשר נמצאים בגינות. נמלי אש יטפסו על צמחי הגינה שלך ולאט לאט ינועו אל הבית עצמו. כדי למנוע את הכניסה שלהן לבית, צוות מדבירים נט יבצע ריסוס בגינה אשר יפתור את בעיית הנמלים בשלמותה. בזכות שעות העבודה הגמישות של צוות מדבירים נט, נוכל להגיע אליך בכל שעות היממה על מנת להתחיל את תהליך הדברת נמלי האש בשעות הנוחות לך.

אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו על מנת לקבל הצעת מחיר להדברה קונקרטית ומותאמת אישית אשר תשים סוף למטרד. הצעות המחיר שלנו גמישות ומודולריות על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר במסגרת התקציב שלך.

להזמנת מדביר נמלי אש חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

מדובר על נמלים קטנות שצבען הוא אדום והן בעלות אופי תוקפני ומגינות על הטריטוריה שלהן ולכן גם נוהגות לעקוץ.

icon

מחיר הדברת נמלי אש מתחיל מ-270 ש"ח והוא מותנה בהערכה מוקדמת של המדביר לגבי מידת ההתפשטות והנזק של נמלי האש בשטח והפעילות הנדרשת כדי למגר אותן

icon

יש חומרי הדברה שהם כמובן רעילים ועשויים להיות מסוכנים גם לבני אדם, לכן מומלץ לבצע הדברה ירוקה עם מדביר מוסמך בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה.

icon

ברגע שמזהים נמלת אש אחת יש צורך בהדברה מיידית. נמלי האש הן קטנות ומתחבאות במקומות נסתרים בקבוצות גדולות ולכן יש להניח שקיימות עוד רבות בבית ובסביבה אם זיהינו אחת מהן.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן