תפריט סגור

הדברת נמלים מעופפות

כל מה שצריך לדעת על הדברת נמלים מעופפות
נמלים רגילות הן מטרד מעצבן אז על אחת כמה וכמה כאשר לנמלים יש כנפיים! ניתן להשיג חומרי הדברה ביתיים שיצליחו אולי לדלל מעט את הנמלים אך בהחלט לא יחסלו אותן והן יחזרו לבית שלך פעם אחר פעם. צוות מדבירים נט מציע לך הדברת נמלים מעופפות שתעשה סוף למטרד ותמנע התפתחות של קן נמלים בסביבתך.

מדביר נמלים מעופפות זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי נמלים מעופפות מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת נמלים מעופפות

מה זה אומר נמלים מעופפות?

ישנם שני סוגים של נמלים שמצמיחים כנפיים והם זכרים ומלכות. הופעתם של הנמלים האלה בסביבת הבית שלך אומרת דבר אחד – אוטוטו הולכת לקום מושבת נמלים בסביבה שלך שתשלח אליך נחילים של נמלים שיחפשו מזון אצלך בבית. אמנם הנמלים האלו עוקצות, אך העקיצות לא מורגשות ולא גורמות לתגובות אלרגיות כך שהן לא מהוות סכנה לבני האדם.

מתי להזמין הדברת נמלים מעופפות?

התקפת נמלים מעופפות היא בעצם חיפוש הזדווגות למטרת הקמת מושבת נמלים חדשה. היא תקרה בדרך כלל בסוף העונות החמות או בתחילת העונות הקרות ותמשך כשבועיים במהלכן תהיה תנועה ערה של נמלים מעופפות. ניתן לטפל בבעיה הזו באחת משתי הדרכים הבאות:

  • להמתין עד שהתופעה תעלם מעצמה
    בפועל, התופעה הזו קורית רק שבועיים והיא "חולפת מאליה" בתום הזיווג. הסיבה למרכאות היא שאמנם הזכרים ימותו והמלכה תשיל את הכנפיים שלה, אבל במקום זה תקום מושבה חדשה של נמלים שיפלשו לבית שלך בחיפוש אחרי מזון וזה כבר סיפור אחר לגמרי כי הדברת נמלים דורשת אמצעים וציוד מיוחדים שלא ניתן להשיג ברשתות שיווק או בחנויות לחומרי בניין.
  • הזמנת מדביר נמלים מעופפות
    לכאורה זה נראה כמו הדברה פשוטה שאפשר לפתור באמצעים ביתיים אבל הניסיון של צוות מדבירים נט מלמד שלא כדאי להקל ראש בדבר הזה ומומלץ להזמין הדברת נמלים מעופפות ברגע שזיהית אותן. מצד שני, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו וליהנות משיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות במהלכה נבין יחד איתך האם אנחנו באמת נחוצים לפתרון הבעיה ובמידה וכן נגיש לך הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

מה כוללת הדברת נמלים מעופפות?

בעיית נמלים מעופפות מתחלקת לשתיים: הדברה לפני בניית קן והדברה לאחר בניית קן הנמלים.
הדבר הראשון שמדביר נמלים מעופפות יעשה הוא לנטר ולאתר קן נמלים פעיל בסביבה. במידה ולא ימצא כזה, המדביר יחסל את הנמלים המעופפות וכאן תסתיים ההדברה. אך אם ימצא קן נמלים, המדביר יפעל להשמיד גם אותו מה שיאריך את ההדברה אך ימנע פלישה של הנמלים לבית שלך.

כמה עולה הדברת נמלים מעופפות?

כפי שהבנת ישנם שני שלבים להדברה וככל שנגיע מוקדם יותר לפתרון הבעיה כך מחיר הדברת נמלים מעופפות יהיה זול יותר ופעולת ההדברה תהיה מהירה יותר. מחיר ההדברה מתחיל ב 250 ש"ח ומשתנה בהתאם למגוון פרמטרים. לכן אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי להתייעץ איתנו על מצב הנמלים המעופפות בסביבה שלך ויחד נחליט על תכנית פעולה קונקרטית שתחסל את המטרד במהירות, ביעילות ובמחירים אטרקטיביים!

שירותי הדברת נמלים מעופפות 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

מדובר בסוג של נמלים שהזכרים והמלכות שביניהן מצמיחות כנפיים. הן יכולות לעקוץ, אך עקיצתן אינן כואבת במיוחד. הן נוהגות להצמיח מושבות שכוללות פריטים רבים במקום שאליהן הן מגיעות.

icon

כאשר מדביר מגיע עקב קריאה להדביר נמלים מעופפות, הוא יפעל להדביר את הנמלים הנראות בבית ובנוסף לאתר את הקן שכנראה קיים בסביבה ולהדבירו גם כן במידה וישנו כזה.

icon

נמלים מעופפות מופיעות במקומות חדשים מכיוון שהן מגיעות אליהם לצורך הזדווגות והקמת מושבה חדשה. לכן כאשר מזהים אותן יש להזמין הדברה כדי למנוע את הקמת הקן ואת התרבותן במקום.

icon

סגירה של חלונות ופתחי הבית ברשתות, איטום פתחים קטנים וחריצים שדרכם יכולות הנמלים המעופפות להכנס לתוך הבית יכולים למנוע הגעה שלהן לתוך ביתינו.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן