תפריט סגור

הדברה בתל אביב

המדבירים נט זמינים עבורך עשרים וארבע שעות ביממה לביצוע הדברה בתל אביב ולטיפול בכל בעיות המזיקים עם הציוד הכי חדשני, הידע והניסיון וכמובן השירות המעולה! צוות המדבירים שלנו פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים המאושרים לשימוש על ידי המשרד. צוות המדבירים נט מסוגל לפתור את בעיית המזיקים שלך במהירות וביעילות בכל איזור בתל אביב ובמחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד!

מדביר בתל אביב זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בתל אביב חייגו: 072-3341-454

הדברה בתל אביב

המזיקים הנפוצים ביותר בתל אביב

הליכה קצרה ברחבי העיר תגרום לך להבין שזו עיר אשר סובלת מבעיית מזיקים גדולה. לא צריך להיות מדביר ג'וקים בתל אביב כדי לזהות אותם מתרוצצים בין מסעדות, חדרי מדרגות, בתי מלון ובתי מגורים. בדרך כלל ג'וקים יתקפו בחודשי הקיץ החמים מכיוון שסביבה חמה ולחה מתאימה להם יותר.

בנוסף לג'וקים, גם עכברים, עכברושים וחולדות מרגישים בבית בעיר תל אביב. לוכד מכרסמים בתל אביב יוכל לספר לך שעות על גבי שעות סיפורים של הרחקת מכרסמים בעיר הזו שכרגע נמצאת בתנופת בנייה אשר מוציאה את השדים האלו מהחורים שלהם (תרתי משמע).

איך אפשר לזהות מדביר בתל אביב בעל המלצות?

חיפוש קצר בגוגל יעלה לך המון תוצאות חיפוש של מדבירים כאלו ואחרים אשר יציעו לך שירותי הדברה בתל אביב במחירים שונים. צוות מדבירים נט מפציר בך לא להתפתות אחרי מחירים נמוכים מדי. גם בתחום ההדברה הזול יעלה ביוקר ומדביר לא מקצועי עלול אפילו להחריף את הבעיה. כשניגשים לבחור מדביר בתל אביב כדאי לבקש ממנו מספר דברים:

  • רישיון הדברה בתוקף
    מדביר בתל אביב יציג לך תעודת רישיון הדברה בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה. משרד זה דואג שהמדבירים יעברו קורסים והשתלמויות אשר מעניקים להם את היכולת לעבוד עם חומרי ההדברה השונים.
  • חומרי הדברה מאושרים
    מכיוון שמזיקים מגיעים אל סביבתך הטבעית ולא ההיפך, יש חשיבות רבה לחומרים בהם משתמש המדביר. חומרים אלו עלולים לגרום להרעלות קשות לבעלי חיים וגם לבני אדם ולכן יש לדרוש אישור אשר מעיד שכלל החומרים מפוקחים על ידי המשרד להגנת הסביבה.
  • המלצות מלקוחות
    שם טוב טוב משמן טוב. הפתגם הזה הוא נר לרגלנו ולכן אנחנו ממליצים לך לברר האם יש למדביר לקוחות אשר סבלו מאותה בעיית מזיקים כמוך. במידה וכן, אפשר לבקש לדבר איתם על מנת להבין מהם ישירות איך נפתרה הבעיה והאם היא חזרה מסיבה כזו או אחרת. מדביר שלא יוכל לספק לך לקוחות ממליצים הוא כנראה או חדש מדי או לצערנו לא מקצועי מספיק.
  • שקיפות והוגנות
    מדביר מקצועי ישמח לשתף אותך במידע וידע שיש לו. הוא ילווה אותך לאורך כל התהליך ויסביר לך בדיוק את תכנית ההדברה כך שלא יהיו לך הפתעות הן מבחינת נוחות והן מבחינת מחיר ההדברה.

שירותי הדברה בתל אביב עם המדבירים נט

בהיותה מטרופולין גדול, תל אביב היא עיר מאתגרת במיוחד לעבוד בה. העיר מלאה באנשים אשר מגיעים אליה וגרים מצד אחד ומלאה במסעדות, בתי מלון, פאבים וברים עמוסים מצד שני. שני הגורמים האלו מספקים למזיקים המון תעסוקה ומזון ולכן ניתן לראות הרבה יותר מהם בעיר. הדרכים של מדבירים נט להיפטר מהמזיקים האלו הן שונות ומגוונות ומתאימות בדיוק לסוג המזיקים, השטח בו הם נתגלו וגודל השטח הכללי שיש להדביר. ברשימה מטה פירטנו עבורך מספר שיטות שיצרנו על מנת להתמודד עם מכת המזיקים בתל אביב. באותה נשימה צוות מדבירים נט ממליץ לך להקפיד על כללי ההיגיינה המחמירים ביותר על מנת לעזור להצלחת ההדברה.

סוג המזיק ועלות משוערת לטיפול

שיטת ההדברה בתל אביב

הדברת ג'וקים בתל אביב

מ-250 ₪

כאשר מדביר ג'וקים מגיע לבצע את השירות, ישנן 2 שיטות הדברה עיקריות: ריסוס ופתיונות. ג'וקים, בדומה לנמלים, חיים בקנים. אנחנו נשתמש בריסוס רק כאשר מיקום הקן ידוע (על מנת לא לרסס ללא אבחנה).במידה ומיקום הקן לא ידוע,נפזר פתיונות ג'ל אותם הג'וקים יקחו לקן ויחלקו עם חבריהם לקן ובעצם יעזרו לנו לחסל אותם.

הדברת עשים בתל אביב

מ-270 ₪

האח הפחות יפה של הפרפר חודר למרחבים שלנו מכיוון שהוא נמשך לאורות חזקים הנמצאים בשפע במבנים.שיטת הטיפול בו היא פיזור מיקרו קפסולות אשר נדבקות לעש ומשמידות אותו. עשים משריצים זחלים ולכן אם נמצא כאלו בבדיקה שלנו אנחנו נשמיד אותם עם אבוקות.

הרחקת עטלפים בתל אביב

מ-270 ₪

העטלפים אשר עפים לנו מעל הראש הינם עטלפים צמחוניים אשר ניזונים מפירות ולכן אין מה לחשוש מהם.מצד שני עטלפים אלו משאירים המון לכלוך בסביבתם ולכן נוכל להרחיק אותם באמצעות מכשירי אולטרא סונאר אשר מפריעים להם במעוף ומרחיקים אותם מהאיזור.

הדברת פרעושים בתל אביב

מ-320 ₪

תל אביב מלאה בבעלי חיים, דבר שמושך אליהם פרעושים בהם הם נדבקים בגינות כלבים או בטיולים תמימים ברחוב.הטיפול בפרעושים כולל שאיבת רהיטי הבית ומקומות המחיה של הפרעושים וריסוסם עם מעט רעל אשר יחסל אותם סופית.

הדברת נמלים בתל אביב

מ-250 ₪

האורחות הקטנות והלא רצויות האלו מגיעות אליך הביתה כי הן מחפשות מזון. גם אם הדירה שלך נחשבת כמקום הכי סטרילי בעולם, היא חשופה לפירורים אשר נופלים מהאוכל לרצפה. הדברת נמלים נעשית על ידי ריסוס מקומות הקינון שלהם ופיזור פתיונות ג'ל אותם הן לוקחות למלכה שלהן ועוזרות לנו לחסל אותה. לאחר מותה של המלכה הקן מתפזר והבעיה נפתרה!

הדברת יתושים בתל אביב

מ-270 ₪

יתושים מתרבים במוקדי מים עומדים ולכן מדביר יתושים מקצועי קודם כל יחפש את מקוות המים האלו ויפעל לייבש אותן או ישתמש בשיטות הדברה ביולוגיות. במידה וכמות היתושים גדולה, המדביר ירסס את המקומות המועדים לפורענות בשעות הבוקר המוקדמות.

הדברת עכבישים בתל אביב

מ-270 ₪

כאן זה המקום לציין שעכבישים הם המדבירים הביולוגיים הטובים ביותר ואנחנו חייבים להם המון על התפקיד שלהם.במידה והבעיה חמורה מאוד ודורשת התערבות של מדביר עכבישים מקצועי,הצוות יגיע וירסס כשבמקביל יפזר פתיונות ג'ל.

הדברת טרמיטים בתל אביב

מ-250 ₪

טרמיטים דומים מאוד לנמלים אך שונים בצבעם המאופיין בצבע לבןבז'.חרקים אלו ניזונים מכל מה שקשור לעץ החל מהעץ עצמו ועד לרהיטים השונים בבית. מדביר טרמיטים פועל במספר שיטות, כולן מובילות לאיתור הקן והשמדתו על ידי חומרי הדברה שיוחדרו אליו.

הרחקת יונים בתל אביב

מ-250 ₪

היונה התמימה הזו עלולה להיות כר פורה מאוד לחיידקים ומחלות שונות אשר מועברות מגופה ומהלשלשת שלה.במידה וגילית קן אצלך או השתלטות של יונים על חדר הכביסה שלך,כדאי מאוד ליצור קשר מיידי עם מרחיק יונים בתל אביב אשר ירחיק אותן באמצעות מספר שיטות מוכחות כגון התקנת רשת צפופה, קוצים, גלי קול ועוד.

הרחקת עכברים
בתל אביב
הרחקת חולדות
בתל אביב

מ-250 ₪

מכרסמים שונים כמו חולדות ועכברים מורחקים על ידי מלכודות אשר לוכדות אותם אך לא הורגות אותם. הסיבה היא למנוע ריחות לא נעימים ומשיכה של מזיקים נוספים.

להזמנת מדביר בתל אביב חייגו: 072-3341-454

כמה עולה מדביר בתל אביב?

שירותי הדברה בתל אביב ניתנים על ידי צוות מדבירים נט אשר זמין עבורך בכל שעות היממה ובכל יום בשבוע עם פתרונות לכלל בעיות המזיקים הקיימות. מחיר מדביר בתל אביב נגזר מסוג המזיקים אשר גורמים לבעיה, כמות העבודה אשר דרושה בשטח וכמובן גודל השטח אותו יש להדביר. בשיחת הטלפון אלינו אנחנו נבין בדיוק את סדר גודל הבעיה ונדע להעניק לך תמחור הוגן בעבור פתרון מושלם. בנוסף, צוות המדבירים שלנו ידע לכוון אותך לאחראי על הבעיה ויכול מאוד להיות שיתגלה שעיריית תל אביב אחראית על פתרון התקלה, דבר שיחסוך לך הרבה זמן ולא מעט כסף.

בנוסף, צוות מדבירים נט יכול להעניק לך הצעת מחיר מיוחדת לביצוע הדברה בתל אביב בסוף השבוע, בו המשרדים ריקים מאנשים ויש לנו יכולת לבצע הדברה איכותית ומקיפה ללא צורך בגרימת אי נוחות לעסק ולצוות העובדים.

שירותי הדברה בתל אביב 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר בתל אביב חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

לאחר שהזמנו לוכד לטפל בבעיית עכברים או חולדות בבית, יש למנוע כניסה שלהם שוב לתוך הבית. צריך לעשות זאת על ידי סגירה הרמטית של פתחים לתוך הבית שמהם הם יכולים להכנס. סגירה של צנרת ופתחי ביוב, סגירה של חלונות ושאר פתחים לתוך הבית יכולים למנוע כניסה של חולדות ועכברים לתוכו.

icon

לא. ישנן שיטות הדברה שונות ושימוש בחומרי הדברה שונים המותאמים למזיקים השונים. מדביר מקצועי ומוסמך יידע להתאים את סוג ההדברה על פי סוג המזיקים וגורמים נוספים בסביבה.

icon

כן. יש אפשרות לשימוש בהדברה ירוקה ודרכים להרחיק מזיקים מהסביבה כמו לכידה של מכרסמים ושחרור שלהם הרחק מבתי מגורים ואפשרות להרחיק יונים מבלי לפגוע בהן.

icon

המחיר של הדברה בתל אביב מתחיל מ-250 ש"ח והמחיר הסופי נקבע על ידי סוג המזיקים, שיטת ההדברה וגודל השטח שנדרש לטפל בו.

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בפתח תקווה | הדברה ברמת גן | מדביר מומלץ בחולון | שירותי הדברה בבת ים

צריך עזרה?
דילוג לתוכן