תפריט סגור

הדברת סס הנמר

הדברת סס הנמר בכל רחבי הארץ
סס הנמר תוקף עצים מכל הסוגים ואת ההתקפה שלו ניתן לזהות על ידי עלים יבשים ונסורת. היעילות של הדברת סס הנמר נשחקת ככל שחולף זמן מרגע הזיהוי של המזיק ועד ההדברה. אם זיהית את התסמינים שציינו בעץ שלך, אנחנו ממליצים לך להתקשר אלינו מיד לפי שהבעיה תחריף כדי שנגיע להציל את העצים שלך. צוות מדבירים נט פועל בכל שעות היממה כולל שבתות וחגים כך שיש לך מענה מלא מסביב לשעון, בכל רחבי הארץ!

מדביר סס הנמר זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי סס הנמר מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת סס הנמר

כך ניתן לזהות את סס הנמר

סס הנמר פועל בכל השנה בצורת זחלים אשר חיים כ-9 חודשים לפני שהם מתפתחים לעש סס הנמר. ניתן לזהות שהעצים שלך נגועים בו על ידי סימנים של חורים בעץ וגללים שהצטברו מתחת לעץ ובאזור בו סס הנמר פלש לעץ שלך. מומלץ לבצע הדברת סס הנמר בחודשים יולי עד תחילת הסתיו כדי למנוע מהזחלים להפוך לפרטים גדולים. תהליך הדברת סס הנמר כולל גם גיזום של הענפים השונים וטיפול בזחלים ובפרטים הבוגרים.

הדברת סס הנמר לפי צוות מדבירים נט

כדי להבין אם אכן מדובר במזיק, מדביר סס הנמר יפזר מלכודות אור אשר ימשכו את המזיק אליהן ויאשרו שמדובר בתחילת עונת ההטלה והזחלים מתחילים לבקוע ותכף יתחילו לחדור לעץ ולהזיק לו. יש שתי שיטות מרכזיות להדברת סס הנמר, אחת כימית והשנייה היא הדברה ביולוגית.

הדברת סס הנמר על ידי השיטה הכימית כוללת הזרקה של חומרי הדברה ישירות לתוך פתחי העץ בהם מסתתרים הזחלים, סתימת החורים עם פקק המכיל חומרים כימיים וריסוס של אזור העץ בזמן בקיעת הזחלים מכיוון שהם לא מוגנים ולא ספונים בתוך העץ.

הדברה ביולוגית של סס הנמר כוללת החדרה של חיידק מיוחד אשר הורג את סס הנמר על ידי שחרור רעלנים שאינם מזיקים לבני האדם.

כמה עולה הדברת סס הנמר?

מילת המפתח כאן היא זיהוי מוקדם של פלישת המזיקים. ככל שהגילוי יהיה מאוחר יותר, כך המזיקים יתפשטו בעץ ויגרמו יותר נזק, מה שיביא לעלייה במחיר הדברת סס הנמר. מצד שני, הצוות שלנו מכיר את הנושא ופעל בו רבות כך שברגע שהתקשרת אלינו כדי להזמין הדברת סס הנמר אנחנו נגיע במהירות עם ציוד חדשני ומומחיות רבה ונציל את העצים שלך!

היות ומדובר בביצוע הדברה של העצים בקרבת הבית שלך, נרצה לציין שכל מומחה מצוות מדבירים נט מחזיק ברישיון הדברה בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה ומשתמש בחומרי הדברה מפוקחים ובטוחים לשימוש בסביבת בני אדם כך שבריאותך ובריאות המשפחה שלך תישמר. לא מצאת את המידע שחיפשת? נשמח לענות לך על כל השאלות בשיחת ייעוץ והכוונה בחינם במהלכה נבין מהי חומרת המצב אצלך ויחד נכין תוכנית הדברה שתחסל את המזיקים, תציל את העצים שלך ולא תחסל לך את הארנק.

שירותי הדברת סס הנמר 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן