תפריט סגור

הדברת חרקי עץ

הדברת חרקי עץ מכל הסוגים
זיהית ערימה קטנה של נסורת לצד חורים קטנים ברהיטי העץ שלך? ככל הנראה שאחד ממזיקי העץ פלש לבית שלך ואם לא נעצור אותו בזמן הוא יחריב את כל הריהוט שלך! צוות מדבירים נט מסוגל לבצע הדברת חרקי עץ מעכשיו לעכשיו וזה לא משנה מה השעה או היום מכיוון שאנחנו פועלים 24/7 במתכונת מלאה כולל שבתות וחגים. הגיע הזמן לבצע הדברת חרקי עץ? אנחנו זמינים לך בכל רגע נתון!

מדביר חרקי עץ זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי חרקי עץ מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 270 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת חרקי עץ

מי הם חרקי העץ הנפוצים בישראל?

סוגי חרקי העץ הנפוצים בישראל הם יקרונית הרהיטים, ליקטוס והטרמיטים המוכרים והידועים לשמצה. שלושת החרקים האלה ניזונים מהעמילן שבעץ ומסוגלים לכרסם את הרהיטים שלך עד תום. היכרות עם סוגי חרקי העץ השונים תעזור לך להכין את המדביר בצורה טובה יותר לעבודת הדברת חרקי העץ ותחסוך לך זמן יקר בביצוע ההדברה.

מאפייני חרק עץ

איך ניתן לזהות את הנזקים של החרק?

יקרונית הרהיטים

גודל: 20 ס"מ
צבע: חום בהיר
סוגי העץ שהחרק מעדיף: רהיטים

דבר ראשון שאפשר לשים לב אליו הוא רעשים של כרסום במהלך הלילה. על הרהיטים ניתן יהיה לזהות חורים ולצדם ככל הנראה תהיה ערימה קטנה של נסורת.

ליקטוס

גודל: 2 מ"מ
צבע: חום כהה
סוגי העץ שהחרק מעדיף: עץ יבש

כמו היקרונית, גם כאן ניתן יהיה לזהות חורי כרסום קטנים ונסורת לצד האזור הנגוע.

טרמיטים

גודל: טרמיט דומה מאוד לנמלה, גם בגודל
צבע: גוף לבן עם ראש חום וכנפיים
סוגי העץ שהחרק מעדיף: טרמיטים נחשבים לחרק עץ קשוח במיוחד מכיוון שמעבר לכרסום רהיטים ומשקופים הטרמיטים מסוגלים לכרסם גם כבלי חשמל וטלפון

נקישה ברהיט תשמיע צליל חלול, ונגיעה ברהיט יכולה אף לפורר אותו

איך מתבצעת הדברת חרקי עץ?

בגלל האופי החמקמק וההרסני של חרקי העץ, לא ניתן לבצע הדברת חרקי עץ באמצעים ביתיים. חרקי העץ מכרסמים בעץ וחודרים עמוק לתוכו כך שריסוס, בין אם חובבני או לא, פשוט לא יחדור עמוק מספיק וישאיר את הבעיה כמו שהיא. זו הסיבה שמדביר חרקי עץ ישתמש בשיטת האיוד בגז לא לפני שהוא יקח את הרהיטים שלך למקום סטרילי בו הוא יוכל לאטום את הרהיטים ולחסל את חרקי העץ שבתוכם. רק במקרה של טרמיטים ניתן לחסל את האיום מבלי לקחת את הרהיטים מכיוון שהטרמיטים בונים קן בקרבת הבית שלך כך שחיסול שלו ימנע מטרמיטים חדשים להתפתח ולנסות לכרסם את רהיטי העץ שלך.

כמה עולה הדברת חרקי עץ?

שלושת חרקי העץ אומנם דומים בנזקים שהם גורמים אך שונים בדרכי הטיפול בהם ולכן הצעת המחיר להדברת חרקי עץ תשתנה בהתאם לסוג המזיק, גודל השטח שיש להדביר, זמן ביצוע ההדברה וכמובן מורכבות ההדברה. מצד שני, צוות מדבירים נט מכיר את כל השיטות ודרכי הפעולה להדברת חרקי עץ כך שההדברה תהיה יעילה, מהירה וכמובן – סופר משתלמת!

שירותי הדברת חרקי עץ 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

חרקי העץ יכולים להיות חיפושית מסוג ירקונית הרהיטים או הזחלים שלה, ליקטוס או טרמיטים. הם מכרסמים מוצרי עץ כמו רהיטים, דלתות ומשקופים ויוצרים בתוכם מחילות וגורמים להם לנזק רב.

icon

יש להיפטר מרהיטים שהיו נגועים ונגרם להם נזק. יש לאטום סדקים וחריצים הקיימים במוצרי עץ כדי למנוע התבססות של חרקי עץ בתוכם ומשם לתוך העץ עצמו. יש להימנע מלהכניס לבית רהיטים ישנים או כאלה שנמצאו בחוץ ולא עברו טיפול נגד חרקי עץ ועשויים להיות נגועים.

icon

כאשר יש הימצאות של חרקי עץ בבית, המדביר יבצע הדברה בשיטת האיוד בגז - החדרה של החומר הפוגע בחרקי העץ לתוך האזורים שבהם הם מסתתרים.

icon

עלות ההדברה של חרקי העץ תלויה בהיקף וחומרת ההפשטות שלהם בבית והיא מתחילה מ-270 ש"ח.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן