תפריט סגור

הדברת יתוש הנמר האסייתי

הבעיה הכי גדולה ביתוש הזה היא היכולת שלו לפעול ביום ובלילה ולכן מומלץ מאוד להזמין הדברת יתוש הנמר האסייתי ברגע שזיהית אותו מתעופף לידך. צוות מדבירים נט מסוגל לבצע הדברת יתוש הנמר האסייתי בקריאה מיידית כך שאין טעם לחכות למועד מיוחד כדי להזמין אותנו. כל הצוות מחזיק ברישיונות מטעם המשרד להגנת הסביבה ומשתמש בחומרים בטוחים, כך שתהליך ההדברה יתבצע בצורה הבטוחה והיעילה ביותר!

מדביר יתוש הנמר האסייתי זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי יתוש הנמר האסייתי מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת יתוש הנמר האסייתי

הדברת יתוש הנמר האסייתי במהירות וביעילות

איך אפשר להישמר מפני יתוש הנמר האסייתי?
יתוש הנמר האסייתי מסוגל להעביר וירוסים שונים בעקיצותיו ולסכן את בני האדם במחלות קשות כגון מחלת הדנגי, קדחת הנילוס המערבי ונגיף הצ'יקונגוניה שיכולות לגרור אשפוזים בבתי חולים. היתוש נפוץ בכל רחבי המדינה וצבעו שחור עם פסים לבנים והוא מטיל ביצים גם בכלים קטנים המכילים מים עומדים. הטיפים שכתבנו יעזרו לך להתגונן מפניו ולאף להדביר את מקומות ההטלה שלו ולכן כדאי לגזור ולשמור את המאמר הזה!

איך להתמגן מפני עקיצות יתוש הנמר האסייתי?

  • שימוש בתכשירים דוחי יתושים על העור החשוף
  • לבישה של בגדים ארוכים
  • ריסוס הבגדים בתכשירים מיוחדים שדוחים את יתוש הנמר האסייתי
  • התקנת רשתות צפופות על החלונות שימנעו מהיתוש לפלוש אליך הביתה
  • היתוש רגיש לקור ולכן הפעלה של מזגנים תבריח אותו מהבית שלך
  • מאווררים מציקים לתעופה שלו ולכן הפעלה של מאווררים ליד החלונות תמנע חדירה שלו לבית
  • במידה ותכננת פעילות מחוץ לבית בעונות החמות, ניתן להשתמש בלפידים או סלילי בעירה כדי להרחיק את היתוש מהמקום

ייבוש מקורות מים עומדים

  • מים עומדים יכולים להיאגר בכל מיני מקומות שונים כמו קערות מים של חיות המחמד שלך, צעצועים שונים, דלי ניקוז של צינור המזגן ואף על האדמה עצמה אם מגיעות אליה כמויות גדולות של מים. מומלץ לפקוח עין על המקומות המועדים האלה כדי למנוע הטלה של ביצים בתוכם.
  • מומלץ להימנע מהשקיית יתר שעלולה למשוך את היתושים לגינה שלך
  • כדאי לתקן נזילות שונות לפני בוא הקיץ
  • במידה ויש ברשותך בריכת נוי, מומלץ מאוד להכניס דגי גמבוזיה אליהן כדי שיטרפו את הביצים והזחלים של היתושים. ישנם גם צמחי מים שניזונים מהם וכדאי לשקול שתילה שלהם בקרבת האזור.

איך מתבצעת הדברת יתוש הנמר האסייתי

מדביר יתוש הנמר האסייתי ישתמש במספר שיטות הדברה כדי לספק לך פתרון מלא להשמדת המזיק הזה. חלק מהפתרון יהיה פיזור מלכודות עם רעלים במינונים נמוכים אשר יחסלו את הזחלים ובמקביל ניתן להשתמש בהדברה ביולוגית כדי לחסל אותם (דגי גמבוזיה וצמחי מים טורפים). בגלל המורכבות של המזיק הזה, נדרש אישור של המשרד להגנת הסביבה כדי לבצע הדברת יתוש הנמר האסייתי ולכן חובה לעבוד עם מדביר המחזיק ברישיון הדברה בתוקף. צרו איתנו קשר להזמנת הדברה של כל סוגי היתושים.

כמה עולה הדברת יתוש הנמר האסייתי?

מחיר הדברת יתוש הנמר האסייתי יקבע רק לאחר שנבין את תמונת המצב המלאה של חומרת הבעיה, גודל השטח שיש להדביר וזמן ביצוע ההדברה (יום, לילה, סוף שבוע / חג). הניסיון הכביר שיש לצוות מדבירים נט מבטיח לך הדברה בריאה, יעילה, מהירה ומשתלמת במיוחד, כך שאם עלה הצורך לבצע הדברת הנמר האסייתי הצוות יגיע במהירות ויחזיר את החיים שלך לשגרה!

שירותי הדברת יתוש הנמר האסייתי 24 שעות ביממה לשירותכם.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן