תפריט סגור

הדברת זבוב החול

הדברת זבוב החול מהרגע להרגע
כשאנחנו שומעים זבוב אנחנו בדרך כלל לא מיחסים חשיבות רבה מכיוון שזבובים הרבה פחות מזיקים לאדם. מצד שני זבוב החול אינו זבוב רגיל ועלול  להעביר מחלות קשות ולכן מומלץ מאוד להזמין מיד שירותי הדברת זבוב החול ולא לחכות אף לא רגע אחד! צוות מדבירים נט מציע לך ביצוע הדברה מסביב לשעון ובכל נקודה בארץ בקריאה מיידית שתחסל את זבובי החול ותאפשר לך לחזור לשגרה במהירות. כל חברי הצוות שלנו פועלים ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמשים אך ורק בחומרי הדברה מפוקחים כך שהדברת זבוב החול תהיה יעילה ובטוחה לך ולמשפחה שלך.

מדביר זבוב החול זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי זבוב החול מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת זבוב החול

מי הוא זבוב החול?

המזיק הזה הוא זן של יתוש אשר מסוגל לעקוץ את בני האדם. החלק המסוכן ביתוש הזה הוא היכולת שלו להעביר את מחלת הלישמניאזיס אשר מתחלקת לשניים – שושנת יריחו (סוג המחלה שתוקף את העור) ולישמניאזיס שתוקפת איברים פנימיים. ישנן דרכי טיפול שונות לשושנת היריחו כגון זריקות, משחות וכדורים, אך לוקח להם זמן לסלק את המחלה (כשנתיים) והיא עלולה להשאיר צלקות באיזורי העקיצה ואילו סוג המחלה שתוקף את האיברים הפנימיים עלול לגרום למוות במידה ולא מטפלים בו בזמן! לכן הדברת זבוב החול כל כך חשובה ודורשת התייחסות מיידית.

איך מתבצעת הדברת זבוב החול?

מכיוון שזבוב החול הוא חרק מעופף, צוות מדבירים נט ירסס את כל האזור הנגוע וגם את הסביבה שלו כדי לוודא שהזבובים לא חמקו מהריסוס ולא נשאר להם זכר. ראוי לציין שטיפול בריסוס מחייב ידיים מקצועיות כדי לא לסכן את בריאותך ובריאות המשפחה שלך ומצד שני לא לגרום לבעיה להחריף. אם הגיע הזמן להזמין הדברת זבוב החול, הדבר הראשון שעליך לבקש הוא רישיון מדביר בתוקף כדי לדעת בוודאות שהמדביר אותו אתה מזמין הינו מקצועי ופועל בפיקוח המשרד להגנת הסביבה. נדבך נוסף שיש לקחת בחשבון הוא החומרים בהם ישתמש המדביר. אין טעם להתבייש ואפשר בהחלט לבקש לבדוק את התוויות על החומרים האלו ולהבין אם הם מאושרים לשימוש על ידי המשרד כך שההדברה תהיה בטוחה ובריאה.

ככה ניתן להרחיק את זבוב החול באמצעים ביתיים

זבובי החול מעופפים בדילוגים והכנפיים שלהם מורמות ולא שטוחות על הגוף. אורכם של זבובי החול נע בין 1-3 מ"מ והם פעילים בעונות החמות בשעות בין הערביים ובחשכה. העקיצות של זבוב החול כואבות ומטרידות וקורות בדרך כלל בגפיים ובפנים כך שאם חשבת שאפשר לזלזל במזיק הזה, אנחנו חושבים בדיוק ההיפך. החדשות הטובות הן שאפשר למנוע פלישה של זבוב החול אליך הביתה על ידי מספר פעולות פשוטות:

  • התקנת רשתות צפופות (רשתות ברחשים) שימנעו חדירה של זבוב החול לבית
  • אפשר להשתמש בשואב אבק כדי לשאוב את זבוב החול ולחסל אותו
  • ישנם מספר תכשירים ביתיים להרחקת מעופפים שניתן להשתמש בהם, אך לזמן מוגבל ולא כדי להתמודד עם מתקפה רצינית
  • זבוב החול הוא מזיק קטן שלא יכול להתמודד עם משבי רוח חזקים ולכן הפעלה של מזגן או מאוורר בהחלט תקשה עליו לעוף בבית שלך
  • ניתן למרוח תכשירים שונים להרחקת יתושים

כל האמצעים האלה יכולים לעזור במידה וזבוב החול לא פלש אליך הביתה והתחיל להתרבות. במידה ונקטת בכל הפעולות האפשריות למניעת חדירה של זבוב החול, אך בכל זאת זיהית אותו מקפץ בסביבת הבית שלך, אנחנו ממליצים לך להזמין שירות של הדברת זבוב החול כמה שיותר מוקדם לפני שיגרם נזק בריאותי.

כמה עולה הדברת זבוב החול?

הדברה זו לא נחשבת למורכבת מכיוון שזבוב החול הוא בעצם סוג של יתוש וצוות מדבירים נט מכיר את נושא הדברת יתושים על בוריו. מחיר הדברת זבוב החול יקבע לאחר שנבין מהו גודל השטח שיש להדביר, מהי חומרת הבעיה וכמובן מתי תבוצע ההדברה. יחד עם זאת, המקצועיות של הצוות תאפשר לך ליהנות מהדברה מהירה, יעילה וסופר משתלמת שתחסל את המטרד ותחזיר אותך לשגרה במהרה!

שירותי הדברת זבוב החול 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן