תפריט סגור

הדברת חרקים בבית

חרקים מגיעים בשלל סוגים ומינים ולכן הדברת חרקים זה נושא רחב היקף הנוגע לבתים פרטיים, משרדים, מוסדות ועסקים. צוות מדבירים נט פועל בתחום ההדברות מזה זמן רב ולכן יכול להציע לך הדברת חרקים מקצועית שתשים סוף לכל מטרד שתקף אותך. הצוות פועל במתכונת מלאה עשרים וארבע שעות ביממה וזמין להעניק לך שירות של הדברת חרקים מהרגע להרגע, בכל אזור בארץ!

מדביר חרקים זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי חרקים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר חרקים חייגו: 072-3341-454

הדברת חרקים

הדברת חרקים באמצעים ביתיים

במידה והבעיה שלך לא כזו חמורה, ניתן בהחלט לפתור אותה בעזרת כמה פעולות ביתיות פשוטות. כמובן שיעילות אמצעים אלו מוטלת בספק אל מול הדברה מקצועית אך הם יכולים לעכב את התפתחות המטרד ולהעניק לך מעט "חמצן" עד שיגיע מדביר מוסמך. אם התחלת להרגיש שהבעיה מחמירה והאמצעים האלו לא עוזרים, כדאי לך לקרוא למדביר מוסמך שיבצע הדברת חרקים מקצועית כי שימוש לא נכון באמצעי הדברה ביתיים עלול להחריף את הבעיה.

הדברת חרקים מכל הסוגים רק עם צוות מדבירים נט!

לנוחיותכם ריכזנו מידע אודות סוגי חרקים נפוצים בישראל ודרכי ההרחקה הביתיות שלהם:

  • ג'וק ג'וקים חיים באזורים לחים וחשוכים לרוב ליד מזון. פתחי הביוב שלך הם כאלה ולכן כדאי מאוד לרסס אותם מעת לעת. כמו כן, אנחנו ממליצים לך לאטום את כל הפתחים של הבית ולהקפיד להוריד את האשפה לעיתים תכופות.
  • נמלים שחורות – נמלים חודרות לבתים שלנו בעת חיפושן אחר מזון. כדי למנוע מהן להגיע לתוך הבית שלך, ניתן לרסס מעט חומץ בפתחי הבית.
  • עש המזון – עש זה מסתמך על חוש הריח שלו ולכן כדי למנוע חדירה שלו לאזורי אחסון המזון שלך כדאי לפזר תבלינים שונים עם ריחות חזקים שירחיקו אותו משם.
  • פשפש המיטה – בגלל מורכבות הטיפול בו, לא ניתן להדביר פשפש מיטה באופן ביתי. אבל אפשר למנוע את ההתפשטות שלו על ידי כיבוס כל כלי המיטה בטמפרטורה של 60 מעלות ותלייתם בשמש כדי לוודא שהפשפש חוסל.
  • פרעוש – פרעושים מגיעים אלינו הביתה באמצעות בעלי החיים ולכן הטיפול הראשון הוא הסרת פרעושים מבעלי החיים שלך. לאחר מכן רצוי לשאוב את אזורי הרביצה של בעלי החיים שלך ולבסוף לקרוא למדביר פרעושים שיחסל אותם לגמרי.
  • צרעות – אם מצאת קן צרעות בסביבת הבית שלך, אנחנו מאוד ממליצים לקרוא למדביר צרעות כדי שיסיר אותו. במידה והצרעות רק מבקרות את הבית שלך, ניתן לרסס שמן מכונות מסוג WD40 על הסדקים והחריצים של הבית. הריח של השמן דוחה את הצרעות ויעניק לך שקט מהן.

איך מתבצעת הדברת חרקים מקצועית?

ניסית להרחיק את המזיקים ללא הצלחה? הכל בסדר. עם צוות מדבירים נט הבית והעסק שלך מכוסים ואנחנו נגיע במהירות לחסל כל מטרד שתקף אותך.

סוג הדברה והחרקים הכלולים בקטגוריה 

כיצד מתבצעת הדברת חרקים?

הדברת חרקים מכונפים:

זבובים, יתושים, טרמיטים, ברחשים

חרקים מעופפים יכולים להטיל ביצים בכל מיני מקומות ולכן מדביר חרקים ישתמש במספר שיטות הדברה כגון איוד בגז שחודר עמוק לכל משטח, ריסוס אזורי הרבייה של החרקים וייבוש מקורות מים.

 הדברת חרקים בבית ובעסק:

תיקנים, נמלים, עשים, דג הכסף

 

רוב החרקים המגיעים אלינו הביתה / לעסק פועלים במבנה של קן ולכן מדביר חרקים יפזר פתיונות ג'ל מורעלים שיחסלו את הג'ל מבפנים, ירסס את הקן ישירות, יסלק מזון נגוע ואף ישתמש באיוד בגז כדי להגיע לחרקים שחדרו עמוק לארונות או למזון.

 הדברת חרקים בחצר:

נמלי האש, צרעות, פרעושים, פשפשים

 

הדברה מחוץ לבית נחשבת למורכבת יותר מהדברה ביתית בגלל השטח הגדול שיש להדביר. מדביר חרקים בחצר ישתמש בפתיונות, ריסוס, איבוק ואפילו כיסוח הצמחיה.

 הדברת חרקים במוסדות חינוך:

פשפש מיטה, נמלים, תיקנים, מעופפים

 

אוכלוסיית הילדים פגיעה יותר לחומרי הדברה כימיים ולכן מדביר חרקים בגנים ובבתי ספר יעדיף להשתמש בהדברה ירוקה אשר לא מזיקה לבני אדם ולבעלי החיים ויגיע לבצע את ההדברה בסופי שבוע כדי שהמוסד יתאוורר בצורה הטובה ביותר עד להגעת הילדים בתחילת השבוע.

כמה עולה הדברת חרקים

הדברת מזיקים זו הגדרה כללית הכוללת את מגוון החרקים שניתן למצוא בישראל. לפני שמקבלים הצעת מחיר להדברת חרקים צריך לאפיין את סוג החרק המדובר ומה גודל השטח אותו צריך להדביר – אם מדובר דירת 4 חדרים, בית פרטי עם גינה או הדברה של מוסדות למינהם. באופן כללי ניתן לומר כי מחירי הדברת חרקים מתחילים ב 250 ש"ח ומשתנים בהתאם למאפיינים השונים.

צוות מדבירים נט פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש בחומרים מפוקחים ומאושרים על מנת לבצע הדברת חרקים מקצועית ובריאה עם השפעה כמעט אפסית על שגרת היום שלך. אנחנו מזמינים אותך כבר עכשיו להתקשר אלינו וליהנות משיחת ייעוץ והכוונה בחינם, במהלכה נבין יחד את מהות בעיית המזיקים שלך ונמצא פתרון הדברה מהיר, יעיל ואטרקטיבי.

שירותי הדברת חרקים 24 שעות ביממה לשירותכם. הצוות שלנו מוכן בכל עת להתמודד עם כל סוגי החרקים והמזיקים.

להזמנת מדביר חרקים חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

טרמיטים, תיקנים, יתושים זבובים, פשפשים, צרעות ובעצם כמעט כל המזיקים שאינם שייכים לקטגוריית מכרסמים וזוחלים ונוהגים להמצא בסביבת הבית והחצר הם חרקים שניתן להדביר.

icon

הרבה מהחרקים מטילים ביצים שמהן יוצאים זחלים. הזחלים עלולים לכרסם דברים רבים בבית ולגרום לנזק לרכוש. חלק מהחרקים מטילים את הביצים בתוך המזון שלנו והדבר מהווה סיכון תברואתי. ישנם חרקים שעוקצים בני אדם וחלקם עשויים להיות ארסיים ולגרום לכאב רב ואף לנזק חמור מכך.

icon

בקיץ אכן נהוג לראות יותר חרקים בבית ובסביבות, אך גם מחוץ לעונת הקיץ ישנם חרקים ומזיקים וכשאנו רואים סימנים לקיומם יש להזמין הדברה לפני שהבעיה תחמיר.

icon

חומרי ההדברה שבהם נעשה שימוש מותאים לפי סוגי המזיקים ולכן כשמדובר בהדברת חרקים נעשה שימוש בחומרי הדברה ושיטות הדברה שונות גם בתוך קבוצות החרקים השונות. כשמדובר על זוחלים ומכרסמים לרוב מבצעים לכידה כשהם בחיים ומבלי לגרום להם נזק.

הדברת כל סוגי החרקים

צריך עזרה?
דילוג לתוכן