תפריט סגור

הדברת נדלים

לא כל מרבה רגליים הוא נדל, אל תנסה לבצע הדברת נדלים בעצמך!
למרות הדימוי מפרפר נחמד, נדלים הם לא מרבי רגליים ועלולים לעקוץ ואף לשלוח אותך לטיפול בבית החולים! צוות מדבירים נט מכיר את כל סוגי הנדלים הקיימים בישראל ובעל ניסיון רב בהדברה שלהם. מצאת נדל בגינה שלך? אנחנו פועלים 24 שעות ביממה ונוכל להגיע אליך תוך זמן קצר כדי לבצע הדברת נדלים מקצועית ויעילה שתסיר את האיום. וכן, נדלים בגינה שלך הם בהחלט איום לך, למשפחתך ולבעלי החיים שלך.

מדביר נדלים זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי נדלים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר נדלים חייגו: 072-3341-454

הדברת נדלים

איך ניתן להבחין בין נדל לבין מרבה רגליים?

כדי לעזור להבין אם נדרשת לך הדברת נדלים או שמא אלו בסך הכל מרבי רגליים שקפצו לבקר, כתבנו טבלה המרכזת את סוגי הנדלים הקיימים בישראל ואת רמת הארסיות שלהם. יחד עם זאת, במידה ויש לך חשש שלא מדובר במרבה רגליים, אנחנו ממליצים לך בחום רב לקרוא למדביר מקצועי שיטפל בשורש הבעיה במהירות.

שם הזן

תיאור הזן ורמת מסוכנותו לאדם

אצנדל
(שם מדעי:Scutigera coleoptrata)

צבעו אפור צהבהב והוא בעל 15 זוגות רגליים אשר מעניקים לו יכולת מדהימה לנוע על קירות ותקרות. הוא ניזון מחרקים ביתיים. איננו מסוכן לאדם

קטנדל

צבעו חום והוא נוהג להתחפר באדמה. הנדל הזה חסר עיניים ומגיע לגודל של 3 ס"מ. איננו מסוכן לאדם

נדליל

צבעו צהוב בהיר והוא מגיע לגודל של 15 ס"מ. איננו מסוכן לאדם

רבנדל ארסי
(שם מדעי: Scolopendra)

צבעיו של הנדל הזה מעידים על היותו ארסי במיוחד – צהוב, שחור ואדום. הוא נוכח בכל הארץ ומגיע לגודל של 17 ס"מ. זן זה של הנדל מסוכן לאדם מכיוון שהארס שבו עלול לגרום למגוון תגובות חריפות אצל האדם כגון חום, נפיחות והקאות.

הדברת נדלים באמצעים ביתיים

נדלים חיים בסביבת צמחייה גבוהה ואוהבים להסתתר מתחת לסלעים. ניתן למנוע מהם להתמקם אצלך בגינה על ידי ניכוש העשבים בה וסילוק כל האבנים שנמצאות באזור. כדי למנוע מהם להיכנס אליך הביתה, כדאי לחסום את כל הפתחים הקיימים בבית ולשמור על סביבה נקייה ויבשה מכיוון שהנדלים אוהבים לחות. במידה ויש לך מרתף, אנחנו ממליצים לך לפזר בו סופחי לחות שישמרו עליו יבש ולא יהפכו אותו לגן עדן לנדלים. שלב אחד קדימה יכול להיות פיזור של פלפל קאיין בפתחי הבית אשר ימנע מהנדלים לנסות להיכנס דרך הפתחים האלו. יחד עם זאת, במידה וברשותך בעלי חיים כדאי לשקול האם להשתמש בפלפל הזה מכיוון שהוא ידוע בגרימת גירויים בבעלי חיים. אם ניסית את כל השיטות שכתבנו כאן אך עדיין מזהה נדלים אצלך בבית, כנראה שהגיע הזמן לקרוא למדביר שיבצע הדברת נדלים מקצועית שתסיר את האיום לחלוטין.

כמה עולה הדברת נדלים?

בגלל הזריזות והאופי החמקמק של הנדלים, קשה לדעת כמה מורכבת תהיה ההדברה שלהם. סביר להניח שנשתמש בשיטת ההדברה הירוקה כדי לא לפגוע בסביבה ובבריאות יושבי הבית. אך על מנת שנוכל לגבש תוכנית פעולה, נשמח לשוחח איתך בטלפון. בשיחה זו נבין ממך את חומרת הבעיה, גודל השטח אותו יש להדביר ואת מורכבות ההדברה ונוכל לנסח לך הצעת מחיר להדברת נדלים שתהיה אטרקטיבית ומשתלמת במיוחד! כדי לסבר את האוזן, הדברת נדלים בסיסית מתחילה ב-250 שקלים ומטפסת ככל שהמקרה מורכב יותר. חשוב לנו לציין שהצוות פועל במתכונת מלאה בכל שעות היממה, כולל בסופי שבוע ובחגים כך שברגע שזיהית התקפת נדלים, אנחנו נגיע תוך זמן קצר ונסיים באותה המהירות!

שירותי הדברת נדלים 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר נדלים חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

נדל הוא ממשפחת פרוקי הרגליים ומזוהה בטעות כמרבה רגליים בגלל שגם הוא נושא מספר רב של רגליים, אלא שנדל עשוי לעקוץ ועקיצתו עשויה להיות כואבת מאוד בגלל הארס שקיים אצל חלק מהנדלים.

icon

מכיוון שמדובר על הדברה של נדלים בתוך הבית, רצוי לעשות שימוש בהדברה ירוקה.

icon

כמו חרקים ומזיקים רבים, גם במקרה של נדלים ניתן לסגור ולאטום פתחים לבית מחלונות, חריצי דלתות ועוד, אפשר גם לבצע הדברה בסביבת הבית כדי למנוע כניסה של מזיקים ונדלים מחצר הבית לתוכו.

icon

הדברת נדלים מתחילה מ-250 ש"ח והיא תלויה בהיקף הבעיה וגודל השטח שבו יש לבצע את ההדברה.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן