תפריט סגור

הדברת חדקונית הדקל

חדקונית הדקל מסוגלת לחסל את עצי הדקל שלך במהירות, לכן מומלץ מאוד להזמין שירותי הדברת חדקונית הדקל ברגע שזיהית אותה! צוות מדבירים נט זמין עבורך מסביב לשעון כולל שבתות וחגים ומסוגל לבצע את ההדברה תוך זמן קצר מרגע הקריאה. כל מומחי ההדברה שלנו מחזיקים ברישיונות תקפים מטעם המשרד להגנת הסביבה כך שתהליך ההדברה יהיה מקצועי וגם בריא לסביבתך!

מדביר חדקונית הדקל זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי חדקונית הדקל מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר חדקונית הדקל חייגו: 072-3341-454

הדברת חדקונית הדקל

הדברת חדקונית הדקל מהיום להיום!

איך ניתן לזהות התקפה של חדקונית הדקל?
השפעותיה של חדקונית הדקל צצות רק לאחר שישה חודשים מרגע התחלת הקינון של החדקונית בעץ הדקל שלך ולכן זיהוי מוקדם הוא קריטי כדי לחסל את המזיק ולהציל את עץ הדקל. החדקונית מתחילה לחסל את העץ מהצמרת ומטה ולכן אם זיהית כפות דקל שמתחילים לקבל גוון צהוב או נשירה שלהם, כנראה שהגיע הזמן לבצע הדברת חדקונית הדקל.

שלבים בחייה של חדקונית הדקל
מעגל חייה של החדקונית הוא זחל >> גולם >> בוגרת וניתן לזהות את השלבים השונים על ידי החיצוניות של החדקונית.

  • זחל – הזחל משתמש בלסת החזקה שלו כדי להתחפר עמוק בתוך העץ. צבעו צהוב – לבן, ללא רגליים והראש שלו בצבע חום ככה.
  • חדקונית בוגרת – צבעה חום אדמדם והיא בעלת כנפיים, 6 רגליים וחדק היוצא מראשה אשר ממנו מתפצלים שני מחושים.

במידה וזיהית שזו אכן התקפה של חדקונית הדקל, כדאי מאוד להזמין כבר עכשיו הדברת חדקונית הדקל כדי לחסל אותה בזמן ולהציל את העצים.

איך מתבצעת הדברת חדקונית הדקל?

ישנן מספר שיטות להדברת חדקונית הדקל כשלרוב מדביר חדקונית הדקל יבחר לשלב בין השיטות כדי לגרום להדברה להצליח ב-100%.

  • הדברה כימית
    בסוג הדברה זה ימהל המדביר חומרי הדברה שונים במים (אשר כולם מפוקחים ומאושרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה) וירסס אותם באזורים הנגועים. מדביר מקצועי לרוב יעדיף שלא להשתמש בריסוס כימי אך הכל תלוי במצב של העץ.
  • פיזור מלכודות
    שיטה ירוקה יותר היא שיטת המלכודות במסגרתה יפזר המדביר מלכודות לכידה אשר מושכות את החדקונית ומחסלות אותה.
  • הדברה ביולוגית
    במידה והעצים נמצאים בשטחים פתוחים, ניתן להשתמש בשיטת ההדברה הביולוגית אשר עושה שימוש בשרשרת המזון של הטבע. המדביר יפזר נמטודות, סוג של תולעים, אשר ניזונות מהחדקוניות וכך העבודה תיעשה בצורה טבעית ובריאה. ראוי לציין שהתולעים לא מזיקות לעצי הדקל.

כך ניתן למנוע מחדקונית הדקל להשתלט על עץ הדקל שלך

חדקונית הדקל היא לא גזירה משמיים וניתן למנוע ממנה לקנן בעץ הדקל שלך על ידי פעולת ריסוס פשוטה. בסמוך מאוד לגזימת כפות התמרים יש לרסס את האזורים הגזומים וכך החדקונית לא תימשך אל האזור ולא תשתלט על העץ שלך. ניתן לרסס את האזורים האלה באופן עצמאי על ידי רכישה של חומרי הדברה ייעודיים אותם אפשר למצוא בחנויות מקצועיות. כמובן שאם העצים גבוהים מדי או שמלאכת ההדברה פחות מתאימה לך, כדאי להיעזר במומחים שיגיעו ויבצעו את המשימה.

כמה עולה הדברת חדקונית הדקל?

כבכל מזיק, מחיר הדברת חדקונית הדקל יקבע רק לאחר שנבין ממך מהי חומרת המצב, מהו גודל השטח שיש להדביר ושעת ביצוע ההדברה. צוות מדבירים נט בעל ניסיון רב בהדברת עצי דקל ובהדברת חדקונית הדקל ולכן מסוגל לבצע הדברה מהירה ויעילה ובכך לחסוך לך זמן עבודה יקר. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שיחד ננתח את מצב עצי הדקל שלך ונעניק לך הצעת מחיר משתלמת במיוחד שתחסל את החדקונית ותציל את העצים שלך!

שירותי הדברת חדקונית הדקל 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

להזמנת מדביר חדקונית הדקל חייגו: 072-3341-454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן