תפריט סגור

הדברה ברמת גן

מדביר ברמת גן נמדד ביכולת שלו להביא לך, הלקוח, סל של פתרונות המתאימים לאופי המזיק שתקף, סוג המבנה אותו יש להדביר וגודל השטח שיש להדביר. צוות הדברה נט מוסמך כולו על ידי המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים המפוקחים על ידי המשרד. בנוסף, צוות מדבירים נט זמין עבורך עשרים וארבע שעות ביממה, בכל יום בשבוע על מנת להעניק לך מענה מלא של הדברה ברמת גן לבתי עסק, מפעלים ומבנים שונים אשר מאוישים באנשים במהלך השבוע. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר קונקרטית ומשתלמת במיוחד!

מדביר ברמת גן זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר ברמת גן חייגו: 072-3341-454

הדברה ברמת גןאיך מתבצעת הדברה ברמת גן?

כל המזיקים שונים אלו מאלו, מסתובבים במקומות שונים ותוקפים בעונות שונות. הגיוון הזה מחייב את המדביר לחיות את המקצוע שלו ולהישאר עם האצבע על הדופק. כאמור, כל מומחי ההדברה שלנו עוברים השתלמות מקצועית על פי תקן המשרד להגנת הסביבה ושולטים בכל סוגי המזיקים בישראל ובדרכי הטיפול בהם.

ישנן 4 שיטות הדברה עיקריות והן: ריסוס, הדברה ירוקה, הדברה ביולוגית והדברה אורגנית. הדברה ברמת גן ע"י צוות המדבירים נט תתבצע תוך שימוש במינימום חומרים רעילים ומקסימום פתרונות ירוקים שיאפשרו לך להמשיך בשגרה שלך ללא עיכובים או מטרדים אחרים.

הדברה ברמת גן מבצעים רק עם מדבירים נט

מרגע השיחה שלך אלינו, אנחנו נבין ממך איזה מזיק תקף את סביבתך והיכן בדיוק הוא תקף, ונגבש תוכנית פעולה שתסיר את המטרד לתמיד. מרגע אישור הצעת המחיר המשתלמת שלנו, יצא אליך צוות מומחי הדברה שיפעל במקסימום מהירות, יעילות ומקצועיות ויחזיר אותך לשגרה בהקדם.

כדי להעשיר את הידע שלך לקראת הזמנת הדברה ברמת גן, כתבנו עבורך טבלה המרכזת סוגים שונים של מזיקים, דרכים לזהות אותם ואיך מדביר מקצועי ברמת גן צריך לעבוד כדי לחסל את התופעה.

סוג ההדברה

כיצד נזהה את המזיק ובאילו שיטות הדברה נפעל?

 

הדברת ברחשים ברמת גן

מ-250 ₪

ברחשים הם מעופפים אשר מציקים מאוד ועלולים לעקוץ. גודלם הוא 4 מ"מ והם קטנים מספיק כדי לעבור ברשתות נגד יתושים.
התקפת ברחשים מתבצעת כאשר הזכרים מבצעים ריקודי חיזור לנקבות. בדומה ליתושים, גם ברחשים חיים ליד מקורות מים ולכן ייבוש שלהם, יחד עם הדברה של מקומות מסתור בהם חיים הברחשים תעזור לנטרל את האיום.

לכידת חולדות ברמת גן

מ-250 ₪

חולדות, הנקראות גם עכברושים, הן מכרסם בצבע חום (לרוב) אשר מסתתר במקומות חשוכים ולחים. מרחיק חולדות מקצועי ברמת גן ישתמש במלכודות אשר לוכדות את החולדה ולא מחסלות אותה. הסיבה לכך היא שאם חלילה המלכודת לא תיאסף בזמן, הפגר יתחיל להסריח ולמשוך אליו מזיקים נוספים.

הדברת טרמיטים ברמת גן

מ-250 ₪

טרמיטים אוהבים לחיות בקנים אשר לרוב יתחבאו מתחת לאדמה. הצבע שלהם לבן צהבהב והם בעלי כנפיים. הטרמיטים מסתובבים ליד עצים וכמובן ליד רהיטי עץ. הדברת טרמיטים כוללת קידוח על מנת למצוא את הקן. לאחר מציאת הקן יפוזר לתוכו רעל ואף יבוצע איוד בגז כדי להגיע למקומות עמוקים יותר בעץ.

הדברת נמלי אש ברמת גן

מ-270 ₪

נמלת אש, כשמה כן היא, צבועה באדום ועוקצת את בני האדם. עקיצה של נמלת אש יכולה לגרור תגובות אלרגיות חריפות ולכן יש לטפל בנושא בהקדם. הדברת נמלי אש ברמת גן תתבצע תוך שילוב של שתי שיטות: פיזור פתיונות ג'ל וריסוס. פתיונות הג'ל יגיעו למלכה אשר תחוסל ותפזר את הקן ואילו הריסוס תפקידו למנוע כניסה של מזיקים אחרים לואקום שישאירו נמלי האש.

לכידת עכברים ברמת גן

מ-250 ₪

עכבר הוא בן הדוד הקטן של החולדה והוא מגיע לעד 9 ס"מ אורך. העכבר צבעו אפור ולרוב ניתן למצוא אותו ליד פחי אשפה. הרחקת עכברים היא איננה הדברה כלל וכלל. לוכד עכברים מקצועי ברמת גן יפזר מלכודות אשר ילכדו את העכברים ולא יחסלו אותם, בדיוק כמו בהרחקת חולדות.

הדברת ג'וקים ברמת גן

מ-250 ₪

למרות שכולם דוחים באותה מידה, ישנם מספר סוגי ג'וקים בישראל כשהמצוי ביותר הוא התיקן האמריקאי. תיקן זה צבעו חום ומסתובב במקומות חשוכים, לחים וחמים. ג'וקים הם תופעה שכיחה בחודשי הקיץ ולכן מדביר ג'וקים מקצועי יאתר את כל פתחי הבית, הביוב ושאר הגורמים הסביבתיים ויפעל בצורה הוליסטית למגר את המטרד. אגב, גם העירייה אחראית על ריסוס פתחי ביוב מג'וקים ולכן יש לברר גם איתם לגבי הדברת תיקנים ברמת גן.

הדברת זבובים ברמת גן

מ-250 ₪

זבובים ניתנים לזיהוי על ידי הפסים הכהים על החזה שלהם ולפי הפס הארוך שעל הבטן שלהם. הדבר הראשון שמדביר זבובים מקצועי ברמת גן יגיד לך הוא להתקין רשת צפופה שתמנע כניסה של זבובים מהחלונות. לאחר מכן יפוזרו מדבקות ומלכודות שונות המכילות פירומנים אשר מושכות אליהן את הזבובים.

הרחקת יונים ברמת גן

מ-450 ₪

יונים מאופיינות בצבעים אפורים וחומים. העוף התמים הזה מסוכן מאוד לאדם מכיוון שהוא יכול להעביר מחלות רבות דרך הלשלשת והנוצות שלו. מרחיק יונים מקצועי ברמת גן יציע לך מגוון שיטות להרחקת יונים. החל מדוקרנים, רשת צפופה, דחליל ואף מכשירים אלקטרוניים אשר ירחיקו את היונים על ידי גלי קול, לייזר ואף פסי הלם חשמליים.

הדברת פשפש המיטה
ברמת גן

מ-520 ₪

פשפש המיטה מאופיין בצבע חום ואדום. פשפש המיטה יצא לתקוף בשעות הלילה ויתרכז באזור הרגליים. עקיצות פשפש המיטה גורמות לגירודים ואף יכולות לגרור תגובות אלרגיות חריפות. בכדי להיפטר סופית מפשפש המיטה יש לבצע מספר שלבים חיוניים. מדביר ברמת גן ישאב את מקומות המסתור של פשפש המיטה, ישתמש בקיטור לפשפשים שנותרו במקומותיהם ואף ירסס במידת הצורך.

הדברת עשים ברמת גן

מ-270 ₪

עשים הם בני הדודים הפחות אהובים של הפרפרים. הם נראים בערך אותו הדבר ונמשכים לאור ולבגדים מהם הם ניזונים. הדברת עשים ברמת גן תתבצע על ידי פיזור קפסולות מיוחדות אשר נדבקות לעשים ומחסלות אותם. על מנת למנוע כניסה של עשים לבית ניתן להתקין רשתות צפופות ולהימנע מלהדליק אורות במקומות הקרובים לכניסות הבית.

הדברת יתושים ברמת גן

מ-270 ₪

גופם דק, הכנפיים שלהם קטנות והם פועלים בעיקר בלילה. בדומה לברחשים, יתושים מתרבים ליד מקורות מים עומדים. הדברת יתושים מקצועית תתחיל במקוואות מים גדולים בהם תבוצע הדברה ביולוגית על ידי פיזור של דגי הגמבוזיה אשר ניזונים מביצי וזחלי היתושים. בדירות / עסקים כדאי להתקין רשתות צפופות שימנעו כניסה של יתושים.

הדברת פרעושים ברמת גן

מ-320 ₪

פרעושים חודרים לביתנו באמצעות בעלי החיים שלנו. יש להם רגליים מאורכות וצבעם אדום חום. פרעושים אוהבים להתמקם בתוך ריפודים ורהיטים ולכן מדביר פרעושים מקצועי ברמת גן יפעל לשאוב ולהדביר את כל החפצים הכוללים ריפודים.

כמה עולה הדברה ברמת גן?

כפי שלמדת מהטבלה שפירסמנו, מזיקים שונים דורשים טיפול שונה ולכן אין מחיר אחיד להדברה ברמת גן. מדביר מקצועי ברמת גן יתשאל אותך לגבי בעיית המזיקים שלך וידע להעניק לך טיפול ייחודי וממוקד רק לך. היתרון בכך הוא התאמת שיטות ההדברה לסוג המזיק אשר תקף את האזור הספציפי שלך. אם העסק שלך פעיל ביום יום ולא יכול להיסגר, צוות מדבירים נט יגיע אליך בסוף השבוע וידביר את המקום. אם ברשותך בעלי חיים, ככל הנראה שהדברה ירוקה עדיפה לך מכיוון שלא ניתן באמת לשלוט בבעלי החיים והם עלולים להיפגע מהדברה מסוג אחר. בשורה התחתונה, צוות מדבירים נט ידע להעניק לך טיפול מושלם ומשתלם לבעיית המזיקים בסביבתך, בכל שעה ובכל יום.

שירותי הדברה ברמת גן 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר ברמת גן חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

לא. ישנן שיטות הדברה שונות ושימוש בחומרי הדברה שונים המותאמים למזיקים השונים. מדביר מקצועי ומוסמך יידע להתאים את סוג ההדברה על פי סוג המזיקים וגורמים נוספים בסביבה.

icon

כן. יש אפשרות לשימוש בהדברה ירוקה ודרכים להרחיק מזיקים מהסביבה כמו לכידה של מכרסמים ושחרור שלהם הרחק מבתי מגורים ואפשרות להרחיק יונים מבלי לפגוע בהן.

icon

הדברה של פשפשים נעשית באמצעות ריסוס, אך היא מורכבת ויש לעשות אותה בזהירות יתרה מכיוון שמקום המחיה של הפשפשים נמצא בחדרי השינה, במיטה, בבדים ובארונות בגדים.

icon

לפני שמזמינים מדביר מוסמך יש לתאר לו את הבעיה וחומרתה. יש לסגור אריזות מזון ולפנות חפצים שעשויים להפריע להדברה ולעבודת המדביר.

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בחולון | הדברה בני ברק | מדביר מומלץ בגבעתיים | שירותי הדברה בתל אביב

צריך עזרה?
דילוג לתוכן