תפריט סגור

הדברה במעלה אדומים

כמו בכל אזור אחר בארץ גם במעלה אדומים עלתה הדרישה לשירותי הדברות שונות בשנים האחרונות. המזיקים השונים יכולים לפקוד את ביתנו, את המשרד שלנו, בית העסק שלנו ואפילו את הגינה או שטחים חקלאיים גדולים. אלה המוגדרים כמזיקים הם אותם חרקים, זוחלים, מכרסמים ומעופפים אשר עשויים להזיק לאדם במישרין או בעקיפין, עשויים להזיק לבעלי החיים או ליבול.

הדברה במעלה אדומים

כיצד נבצע את ההדברה כנגד אותם מזיקים?

ישנן שיטות הדברה רבות המותאמות כנגד אותו סוג מזיק. חלק מההדברות דוגלות בריסוס והרעלת המזיקים וחלק בלכידת והרחקתם מהאזור. כמו כן כנגד מזיקים שונים ישנן שיטות הדברות ההופכות את המקום ללא נוח לשהייה עבורם.

לדוגמה: כנגד יונים לא נבצע ריסוס או נרעיל אותן, אלא נהפוך את המקום ללא נוח עבורן לנחיתה וקינון. נוכל לעשות זאת באמצעות התקנת רשתות, הנחת דוקרנים מיוחדים על אדני חלון ובנקודות נחיתה פוטנציאליות ועוד.

נגד עכברים למשל נשתמש בשיטות הומניות יותר כמו הטמנת מלכודות רגילות שמטרתן ללכוד את העכברים מבלי לפגוע בהם.

נגד מזיקים אחרים ייתכן מאוד והדרך היחידה לטפל בהם תהיה באמצעות חיסול הקן כולו באמצעות חומרים כימיים, אבקה או ג'ל רעיל ועוד.

כאשר אתם בוחרים מדביר במעלה אדומים בקשו לראות את תעודת ההסמכה שלו לעסוק בתחום. מדביר מוסמך ידע להתאים את שיטת ההדברה למזיק, כמו גם ייתן הוראות בטיחות חשובות ללקוח אשר מדביר לא מוסמך ייתכן ולא יידע לתת אותם, שלא לדבר על לעשות שימוש בחומרים ומינון שאינם מתאימים.

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בירושלים | הדברה במודיעין | מדביר מומלץ בבית שמש | שירותי הדברה באריאל

צריך עזרה?
דילוג לתוכן