תפריט סגור

הדברה בבני ברק

העיר בני ברק ידועה בצפיפות שלה ולכן היא יעד מועדף על המזיקים השונים. צוות מדבירים נט פועל בבני ברק מזה שנים רבות בהצלחה חסרת תקדים. הציוד החדשני יחד עם הניסיון והמומחיות יוצרים תחנה סופית לכל סוגי המזיקים בבני ברק. כל מומחה הדברה מטעם מדבירים נט פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש בחומרים מפוקחים ומאושרים שישמרו על הבריאות שלך ושל הסובבים אותך. אנחנו מזמינים אותך להתקשר מיד ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לביצוע הדברה בבני ברק. הצוות שלנו פועל בכל שעות היום והלילה ולכן זמין לבצע שירותי הדברה בבני ברק במהירות וביעילות!

מדביר בבני ברק זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בבבני ברק חייגו: 072-3341-454

הדברה בבני ברק

הדברה בבני ברק – כל הפתרונות במקום אחד

מזיקים שונים דורשים שיטות עבודה וחומרים שונים על מנת לחסל אותם ב-100%. מדביר בבני ברק ידאג להיות תמיד מעודכן בשיטות ההדברה המתקדמות ביותר ולעבוד עם החומרים החדשניים ביותר כדי לשמור על הבריאות שלך ושל הסובבים אותך. עולם ההדברה התקדם משמעותית מימי הריסוס הכימי הרגיל וכיום ניתן למצוא עוד 3 שיטות הדברה חדשות בריאותיות וירוקות מבעבר. סל שיטות ההדברה אותו המדביר יציג בפניך הוא אינדיקציה מעולה לרמות המקצוענות והיכולות שלו ולכן החלטנו לפרט מטה את כל השיטות ההדברה הידועות נכון להיום. בשיחה הבאה שלך, רגע לפני שאתה מזמין מדביר בבני ברק כבר יהיה לך את כל המידע הדרוש כדי לשאול את השאלות הנכונות שיעזרו לך לבחור מדביר מקצועי אשר יטפל בבעיית המזיקים בביתך.

  • הדברה כימית
    זוהי שיטת ההדברה הקלאסית המבוססת על פיזור כימיקלים בשטח מוגדר. שיטת הדברה זו היא המפציץ של עולם ההדברות בגלל אופי השימוש בה ובגלל חוזק החומרים המשתמשים בה. לרוב, מדביר מקצועי ישתמש בשיטה זו בשני אופנים: בשילוב שיטת הדברה נוספת ורק כדי לוודא שהמזיקים הודברו סופית. רק כאשר אין ברירה המדביר ישתמש בשיטה זו בלבד. מצד שני, לא צריך להיבהל משיטה זו כי כפי שכבר כתבנו, חומרי ההדברה שודרגו גם הם והפכו יעילים יותר ומשתמשים בהרבה פחות רעל מבעבר.
  • הדברה ירוקה
    כחלק מגל הבריאות העולמי, גם עולם ההדברות עשה את השינויים שלו וכיום ניתן למצוא הרבה פתרונות הדברה ירוקים אשר מתבססים על שמנים, תבלינים ושאר חומרים טבעיים שאינם מסוכנים לאדם או לבעלי החיים. זו שיטת ההדברה המומלצת ביותר למשרדים / בתים פרטיים / עסקים מכיוון שהיא לא מצריכה פינוי של הדיירים או זמן הסתגלות להדברה.
  • הדברה ביולוגית
    בטבע, לכל יצור יש את היצור שטורף אותו וכנ"ל גם בעולם המזיקים. הדברה ביולוגית משמעותה פיזור טורפים טבעיים של המזיקים שחדרו לאזור שלך. לדוגמא – פשפשים, החיים לרוב בשטחים חקלאיים, הם הטרף של זן פשפשים אחר שאיננו מזיק לחקלאות ולאדם. למרות שזה נשמע שמחליפים צרה בצרה, השיטה הזו לא הייתה מתקיימת אילולא הייתה מביאה ל-100% תוצאות.
  • הדברה טכנולוגית
    זוהי השיטה הכי מתקדמת עד כה. שיטה זו עושה שימוש באמצעים טכנולוגיים כדי להרחיק מזיקים שונים, להרחיק יונים, חרקים ובעלי חיים נוספים. מכיוון שישנם בעלי חיים שאסור לחסל, פותחו שיטות טכנולוגיות המרחיקות אותם ללא פגיעה בהם כמו למשל גלי קול אשר מציקים לעטלפי פירות וגורמים להם לעזוב. שיטות אלו נחשבות ליקרות יותר אך יעילותן מוכחת לאורך זמן.

 

סוג המזיק ועלות משוערת לטיפול

איך מתבצעת הדברה בבני ברק?

הדברת זבובים בבני ברק

מ-250 ₪

זבובים עלולים להעביר מחלות במיוחד כשהם נוגעים במזון. מדביר זבובים בבני ברק ירסס את הזבובים בחומרי הדברה וימליץ לך להתקין רשתות צפופות אשר ימנעו חדירה של הזבובים.

הדברת טרמיטים בבני ברק

מ-250 ₪

מזיקים אלו ניזונים מעצים ומקננים ברהיטים ובעצים בחצר. מדביר טרמיטים יפזר פיתיונות ג'ל אותם יקחו הטרמיטים אל הקן ויאכילו את המלכה, אשר תחוסל בגלל הרעל שבהם. בנוסף, המדביר יחשוף את הקן וישפוך אליו ישירות חומר הדברה. כדי לחסל את הטרמיטים סופית, המדביר ישתמש באיוד בגז אשר מסוגל לחדור עמוק יותר מכל חומר הדברה. ראוי לציין שיכול להיות שיתקיימו מספר סבבי הדברה מכיוון שקשה מאוד לאתר עד כמה הטרמיטים התחפרו ברהיטי העץ השונים.

הדברת פרעושים בבני ברק

מ-320 ₪

פרעושים חיים על צמחיה נמוכה בסביבת הבתים וחודרים אליהם באמצעות בעלי החיים. הדברת פרעושים מתבצעת בשלושה אופנים:
  1. הדברת החצר שם חיים הפרעושים
  2. שאיבת כלל הריפודים בבית ובפרט מקומות הלינה והרביצה של בעלי החיים שלך
  3. ריסוס קל של האזורים האלו על מנת לוודא שכל הפרעושים חוסלו

הדברת נמלים בבני ברק

מ-250 ₪

ישנם שני סוגי של נמלים אשר חודרות לבתים והן נמלים שחורות ונמלי אש. מדביר נמלים יפזר פיתיונות ג'ל ברחבי הבית אשר נראים בדיוק כמו מזון לנמלים. ברגע שהנמלים יאכילו את המלכה בפיתיונות האלו היא תחוסל והקן יתפזר. כדי לוודא שהקן מחוסל, המדביר ירסס את הקן ואת מקומות המסתור של הנמלים. הדברת נמלי אש היא מעט מורכבת יותר וכוללת ריסוס הגינה, פיזור פתיונות ג'ל וריסוס הקן.
יש לציין שעקיצות של נמלי אש מסוכנות לבני האדם ועלולות לגרום לתגובות אלרגיות חריפות אצל אנשים רגישים. אם זיהית נמלים קטנות בצבע אדום אשר חיות בחצר שלך, ככל הנראה שאלו נמלי אש ויש להזעיק מדביר בהקדם.

הדברת יתושים בבני ברק

מ-270 ₪

יתושים בוגרים מתעופפים והנקבות מוצצות דם כדי להאכיל את הביצים והרימות. מדביר יתושים ישתמש בעירפול כדי לחסל את היתושים הבוגרים ויפעל למצוא את מקומות הרבייה שלהם. יתושים מטילים ביצים במקורות מים עומדים ולכן המדביר ינסה להבין האם הוא יכול לייבש אותם או שמא להשתמש בהדברה ביולוגית – פיזור טורפים טבעיים של הביצים והזחלים במקורות המים האלו.

הדברת ג'וקים בבני ברק

מ-250 ₪

תיקנים חיים באיזורים חשוכים ולחים ופעילים בעיקר בקיץ. ישנן מספר דרכי הדברה של תיקנים, כשהדרך הטובה ביותר להדביר אותם היא ככל הנראה שיטה משולבת אשר פועלת במספר מישורים. מדביר ג'וקים יפזר פיתיונות ג'ל שיחסלו את הג'וקים בקן שלהם, ירסס את המקומות המועדים (ריסוס פתחי ביוב, חדרי אשפה, מתחת לכיורים) ואף ישתמש בהרחקה אלקטרונית במידת הצורך.

הדברת עש בבני ברק

מ-270 ₪

מדביר עשים ידביר את עשי הבדים על ידי פיזור קפסולות קטנות שנדבקות לעש ומחסלות אותו. הקפסולות האלה ידידותיות לסביבה ואינן מזיקות. הדברת עש המזון תתבצע על ידי שימוש באיוד בגז אשר יכול להגיע למקומות העמוקים ביותר ולחסל את הבוגרים, הרימות והביצים.

הדברת פשפשים בבני ברק

מ-520 ₪

פשפשים חיים לרוב בשטחים פתוחים. הפשפש שמגיע לבתים לרוב יהיה פשפש המיטה, למרות שהתקפות שלו נחשבות נדירות. מדביר פשפש מיטה ישאב את כל כלי המיטה ויפזר עליהם אבקה שמחסלת את הפשפש. בנוסף המדביר ירסס את מקומות המסתור של הפשפשים ויבקש ממך לכבס את כל המצעים והבגדים שלך ב-60 מעלות כדי לחסל אותם. יכול להיות שיתקיימו מספר סבבי הדברה מכיוון שפשפש המיטה הוא מזיק חמקמק שיודע להסתתר היטב.

לכידת מכרסמים בבני ברק

מ-250 ₪

חולדות ועכברים התחילו לעלות יותר ויותר לפני השטח בגלל תנופת הבנייה. לוכד עכברים מקצועי יפזר מלכודות מסוגים שונים אשר לא יחסלו את העכברים, אלא רק ילכדו אותם, מכיוון שהפגרים שלהם עלולים למשוך מזיקים נוספים ולהעלות ריח רע. לכידת חולדות פועלת באותה השיטה ומאותן סיבות בדיוק.

כמה עולה הדברה בבני ברק?

עולם ההדברות הוא רב ומגוון בזכות שיטות הדברה שונות, חומרי הדברה שונים וכמובן המזיקים השונים. מעבר לכך, מחיר הדברה בבני ברק משתנה בהתאם לסוג המבנה או השטח אותו יש להדביר, הגודל שלו ושעות הפעילות. ישנם מוסדות שונים אשר לא יכולים להיסגר בשעות היום כגון בתי קפה, גני ילדים, בתי ספר ומשרדים שונים ואותם ניתן להדביר רק מחוץ לשעות הפעילות. יחד עם זאת, צוות מדבירים נט יעיל ומקצועי מאוד בכל סוג הדברה בבני ברק ולכן מסוגל להעניק לך הצעת מחיר ייחודית ותפורה אישית לבעיית המזיקים בסביבתך.

שירותי הדברה בבבני ברק 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר בבבני ברק חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדבירים ברמת גן | הדברה בקרית אונו | מדביר מומלץ בגבעתיים | שירותי הדברה בתל אביב

צריך עזרה?
דילוג לתוכן