תפריט סגור

הדברה באור יהודה

רואים את האור עם שירותי הדברה באור יהודה!
צוות מדבירים נט פועלים מזה זמן רב בתחום ההדברות ומציעים לך להזמין מאיתנו שירות של הדברה באור יהודה שתשים סוף לכל המטרדים! כל מומחה הדברה מטעם מדבירים נט פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ואילו כל החומרים המשמשים אותנו בעת ביצוע הדברה באור יהודה מפוקחים ומאושרים גם הם על ידי המשרד. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו ולקבל ייעוץ חינם והצעת מחיר אטרקטיבית ותפורה אישית למגוון שיטות הדברה באור יהודה. הצוות שלנו זמין עבורך 24/7 ויכול לצאת אליך בהתראה קצרה ומיידית!

מדביר באור יהודה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר באור יהודה חייגו: 072-3341-454

הדברה באור יהודה

שוק ההדברות תפס תאוצה בתקופה האחרונה וניתן לראות המון חברות הדברה חדשות אשר קמות חדשות לבקרים ומציעות שירותי הדברה לכל דורש. חלק מהחברות האלה באמת איכותיות ויבצעו הדברה באור יהודה בצורה מקצועית ויעילה. אך לצערנו נתקלנו בעשרות מקרים בהם מדבירים חובבים יצאו לבצע הדברה ללא הציוד והידע המתאימים וגרמו לנזקים.

כך צוות מדבירים נט מבצע הדברה באור יהודה

מזיקים מגיעים בשלל צורות, צבעים וגדלים. כדי להדביר אותם בצורה מקצועית יש לבצע התאמות בשיטות ההדברה, סוגי החומרים, זמני ההדברה ודרכי הטיפול. כן, זה לא מספיק רק לרסס וללכת. מדביר באור יהודה ישלוט בכל רזי המקצוע, יתעדכן בפיתוחים החדשים וידע להתאים את שיטות ההדברה לסוגי המזיקים השונים, לגודל המבנה ולשטח בו תתבצע הדברה באור יהודה. כדי שיהיו לך כלים נכונים לשיחה הבאה שלך עם מדביר, החלטנו לכתוב טבלה אשר תרכז את סוגי המזיקים השונים ואת דרכי הטיפול בהם. ידע זה יעזור לך להבין האם המדביר שעומד מולך הוא מדביר מקצועי שיכול באמת לחסל את המטרד שתקף אותך. בנוסף, צוות מדבירים נט מזמין אותך לשיחת ייעוץ חינם במהלכה נבין יחד מהי חומרת הבעיה ונציע לך דרכי טיפול שיחזירו אותך לשגרה במהירות, ביעילות ובמינימום הוצאה.

סוג המזיק ועלות משוערת לטיפול

שיטת הדברה באור יהודה

הדברת זבובים באור יהודה

מ-250 ₪

זבובים חודרים לבתים שלנו דרך החלונות ולרוב חיים בקרבת מקום. מדביר באור יהודה ימליץ לך דבר ראשון להתקין רשתות צפופות על החלונות שלך. לאחר מכן יפעל המדביר לרסס את הזבובים הבוגרים, יאתר את אזור המחיה שלהם ויחסל גם את הזחלים והביצים

הדברת נמלי אש באור יהודה

מ-270 ₪

זהו זן פולש של נמלים אשר ככל הנראה הגיע מדרום אפריקה. זן זה אגרסיבי ועוקצני והעקיצות של נמלי האש עלולות לגרום להתקפי אלרגיה חמורים באנשים רגישים. נמלי אש, בדומה לנמלים שחורות רגילות, חיות במבנה של קן. מדביר נמלי אש מוסמך יפזר פיתיונות ג'ל שיגיעו למלכת הקן ויחסלו אותה. במקביל יפעל המדביר לרסס את הצמחיה בסביבת הבית שלך כדי לחסל סופי את הפלישה

הדברת טרמיטים באור יהודה

מ-250 ₪

זן זה של מזיקים חי במבנה של קן וניזון מעץ. ניתן למצוא אותו בכל סוגי רהיטי העץ, דבר שעלול להיות מסוכן ברגע שמדובר בפרגולות שעלולות להתמוטט כתוצאה מהכירסום של הטרמיטים. מדביר באור יהודה יאתר את קן הטרמיטים על ידי פיזור פיתיון ג'ל והתחקות אחרי שביל ההליכה של הטרמיטים. לאחר חשיפת הקן (שעלולה לגרור קידוח ברצפה) ישפוך המדביר חומר הדברה ישירות לקן ויחסל אותו סופית. את הטרמיטים אשר נמצאים ברהיטי העץ השונים ניתן להדביר על ידי איוד בגז.

הדברת פרעושים באור יהודה

מ-320 ₪

פרעושים נכנסים לבית שלך באמצעות בעלי החיים ואפילו דרכך. מדביר פרעושים באור יהודה ינתח את הסביבה הקרובה אליך וירסס את הצמחיה הנמוכה שבה. לאחר מכן מדביר הפרעושים ישאב את כל הריהוט בעל הריפודים בביתך וירסס במקומות אסטרטגיים.

הדברת ג'וקים באור יהודה

מ-250 ₪

תיקנים חיים בסביבה לחה, חשוכה וקרובה למזון כגון פחי אשפה, ביוב וכו'. מדביר ג'וקים באור יהודה ישתמש בכמה שיטות כדי לחסל סופית את הג'וקים בסביבה שלך. המדביר יפזר פיתיונות ג'ל אותם יקחו הג'וקים לקן שלהם ויחוסלו שם כשבמקביל ירסס המדביר את אזור המחיה של הג'וקים.

הדברת יתושים באור יהודה

מ-270 ₪

יתושים בוגרים מעידים על הימצאות מקור מים בהם הם מתרבים. מדביר באור יהודה יפעל להדביר את היתושים הבוגרים על ידי עירפול. בנוסף, מדביר מקצועי ימליץ על התקנת רשתות צפופות אשר ימנעו חדירה של יתושים אליך הביתה. לאחר חיסול היתושים הבוגרים, יפנה המדביר לחסל את זחלי וביצי היתושים על ידי ייבוש מקורות מים או שימוש בהדברה ביולוגית שתדביר את המזיקים בצורה טבעית.

הדברת נמלים באור יהודה

מ-250 ₪

נמלים שחורות אינן מזיקות לבני אדם. נמלים נמשכות למזון אשר נמצא בשפע בבית או בעסק שלך. כדי להדביר אותן ישתמש מדביר נמלים בהדברה ירוקה ובהדברה כימית קטנה. מדביר נמלים באור יהודה יפזר פתיונות ג'ל אשר נראים כמו מזון. הנמלים יקחו את הפיתיונות למלכה ויחסלו אותה בעצמן. לאחר חיסול המלכה הקן יתפזר ויקל על מלאכת החיסול שלו, אותה יסיים המדביר על ידי ריסוס קל של הקן.

הדברת עש באור יהודה

מ-270 ₪

עש הבית נמשך לאורות חזקים וניזון מסוגי בדים שונים. הדברת עשים באור יהודה נעשית על ידי שימוש בהדברה ירוקה שלא מסכנת בני אדם ובעלי חיים. מדביר עשים יפזר מיקרו קפסולות אשר נדבקות לעש ומחסלות אותו.

הדברת פשפש המיטה באור יהודה

מ-520 ₪

פשפש המיטה מתחבא במקומות חשוכים ופועל רק בלילה. אם התעוררת מעקיצות מוזרות באיזור הרגליים, כנראה שחדרו לביתך פשפשי מיטה. במקרה זה חובה להזמין שירות של הדברת פשפש מיטה. החל מרגע הגילוי יש לעזוב את החדר הנגוע ולכבס את כל המצעים והבגדים ב-60 מעלות כדי לחסל את הפשפשים. מדביר פשפש מיטה באור יהודה אשר יגיע לביתכם ירסס בקיטור את כל המיטה שלך ויעטוף אותה בניילון כדי שהפשפשים לא יברחו. בנוסף, המדביר יאתר את מקומות המסתור של הפשפשים וירסס אותם כדי לחסל אותם סופית.

הרחקת מכרסמים באור יהודה

מ-250 ₪

חולדות ועכברים עלולים להעביר מחלות, לנשוך בני אדם ובעלי חיים ולפזר הפרשות ברחבי הבית. הרחקת עכברים באור יהודה, כמו גם הרחקת חולדות באור יהודה פועלות באותה מתכונת – פיזור מלכודות לכידה אשר לא מחסלות את המכרסמים אלא לוכדות אותם כדי למנוע מצב בו הפגרים מבאישים ומזמנים מזיקים אחרים.

אלו שיטות הדברה באור יהודה זמינות עבורך?

מדביר מקצועי יעבור השתלמויות, יבחן חומרי הדברה חדשים ושיטות הדברה חדשות על מנת להתייעל ולייעל את תהליך ההדברה עבורך. כרגע קיימות 4 שיטות הדברה עיקריות עליהן נפרט קצת כדי להעשיר את הידע שלך ולהכין אותך לקראת הזמנת שירותי הדברה.

  • הדברה ירוקה
    הדברה זו מתבססת על אמצעים טבעיים להרחקה ולהדברה כגון שמנים אתריים, תבלינים מסוגים שונים וחומרים שאינם מזיקים לסביבה, לבני האדם ולבעלי החיים.
  • הדברה ביולוגית
    לרוב יעשה שימוש בהדברה ביולוגית בשטחים חקלאיים מכיוון ששיטה זו כוללת פיזור טורפים טבעיים של המזיקים לדוגמא: פיזור פרת משה רבנו על מנת להדביר כנימות, פיזור צרעות טפיליות כדי לטפל בפשפש הברונזה.
  • הדברה אלקטרונית
    זוהי פסגת הטכנולוגיה בתחום ההדברה. היא מתבצעת ע"י מכשירים אלקטרוניים המרחיקים בעלי חיים שחל איסור להדבירם כגון עטלפים, יונים וכו'. בנוסף קיימים אמצעי הדברה טכנולוגיים אשר מרחיקים גם תיקנים ונמלים!
  • הדברה כימית
    זו שיטת ההדברה הקלאסית אשר כוללת חומרים כימיים בעלי רעילות נמוכה אשר מפוזרים ברחבי המבנה ובשטח הנגוע על ידי ריסוס.

כמה עולה הדברה באור יהודה?

מחירה של הדברה באור יהודה מתחיל ב-250 ₪ אך כפי ששמת לב, קיימים המון סוגים של מזיקים בישראל.
עלות ההדברה מתומחרת ע"פ ארבעה פרמטרים: סוג המזיק, חומרת ההתקפה, סוג השטח וגודלו. אנחנו מזמינים אותך לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית להדברה כבר עכשיו!

שירותי הדברה באור יהודה 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר באור יהודה חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדבירים ברמת גן | הדברה ביהוד | מדביר מומלץ בלוד | שירותי הדברה בחולון

צריך עזרה?
דילוג לתוכן