תפריט סגור

איך מגרשים יונים

איך מגרשים יונים
איך מגרשים יונים
לא יודעים איך מגרשים יונים ? פנו למומחים!

למרות שיונים היא הנה חיה כיפית כאשר נמצאת קבוצה גדולה של יונים ברחוב ורצים לעברה ומעיפים את כולן ונשקפת תמונה מעולה, כשהיא מגיעה ויושבת על עדן החלון, מסתובבת במרפסות הבית או בונה לה קן בתוך פרצות הגג, הדבר כבר אינו נוח, מלווה בריחות לא נעימים והופך להיות מטרד רציני. למרות גירוש היונים הקל של העפתן באמצעות הידיים וההפחדה הקלה, הן חוזרות מהר מאוד ומכילות לא מעט מחלות המזיקות לילדים ומבוגרים רבים.

המראה המוטעה של תמימותן של היונים

אנשים רבים וכמעט כולם יופתעו לשמוע שאולי הלשלשת המסמלת מזל טוב ברגע שנוחתת על ראשו על אדם, היא לפעמים אינו סימן טוב ומכילה נזקים ומחלות רבות. הלשלשת של היונים יכולה לגרום לחומרי הזפת להיאכל כמו בנושאי המזגנים, קילופי צבע, צנרת ואפילו איטום הגג בשל האמוניה המורכבת מחומציות בעלת מספר גבוה. לא פעם ולא פעמיים נשמעו קולות היונים בשעות הבוקר המוקדמות על אדן החלון, על המרפסת או ברעשים צפצפניים ומציקים בעת הליכתן או ריצתן של היונים על הגגות. יונים הן ללא ספק חיה לא מאיימת ומפחדת בקלות אך בלשלשת שלה יש לפחות כ-60 מחלות המובאות לבני אדם ופוגעות בעיקר בקבוצת גילאי ילדים עד גיל 5 ומבוגרים אשר מספר גילם הוא מעל 60 כאשר המערכת החיסונית שלהם נמוכה ולא חזקה.

איך מגרשים יונים

לרוב וכמעט תמיד, יונים לא מפחדות מהעפתן באמצעות הידיים ויחזרו שוב ללא פחד ויבנו את הקן, יפיצו מחלות רבות ויפריעו באמצעות קולן. באמצעות פתרונות שונות יש את האפשרות לגרש את היונים לטווח זמן רב. בעזרת הצבת דוקרנים מסביב לאדני החלון, מסביב למרפסות או על הגגות, היונים יחששו מלחזור או בפיתרון אחר אך דומה, הצבת קפיצים אשר יספקו ליונים את היציבות והעמידות הלא נוחה ומניעתן מלהקים את הקן.
השאלה איך מגרשים יונים אומנם נשמע שאלה מעט סתמית, אך ברגע שבתים פרטיים או בתי עסקים יתעסקו עם קולן המציק, הליכתן על הגגות והשמעת קולות מחרידים בשל הציפורניים ויגלו על מספר המחלות הרבות אשר לשלשת היונים מעבירה, כדאי ומומלץ לפנות למדבירים נט אשר מספקים מידע וייעוץ של שירותי בתחום כל סוגי החרקים והמזיקים. למידע נוסף על הדברה בקרו בדף הבית של אתר מדבירים.

מידע נוסף:

צריך עזרה?
דילוג לתוכן