תפריט סגור

איך ללכוד עכבר

איך ללכוד עכבר

איך ללכוד עכבר בצורה מקצועית למרות שבסרטים רבים העכבר מצטייר כחיה חמודה, נחמדה ולא מסוגלת באדם, במציאות הדבר הנו הפוך לחלוטין. למרות המראה האינו מאיים שלו, גודלו הקטן והמחבואים המעולים שבו הוא נמצא, הוא יכול להעביר בקלות מחלות ודלקות רבות אשר מסכנות ברמה גבוהה את האנשים מסביבו ובזיהום המועבר לגוף האדם כאשר אוכל ממזון הבית. כאשר יש עכבר בבית הנושא של איך ללכוד עכבר עולה ובצורך המיידי למצוא שיטות שונות באפשרות איך ללכוד עכבר באופן עצמאי, באופן מותאם, מהיר ומוצלח. לכידת עכבר הוא אינו נושא פשוט כלל בשל האופן הפחדני שלו בעת התקרבות האדם אליו ובשל החיפוש אחרי מזון ופעולותיו אשר נעשות בעיקר בשעות הלילה.
מאפייניו של העכבר
עכבר הוא הנו סוג של יונק הנמצא בסדרת העכברים. יש הנם סוגים רבים ושונים של עכברים אשר נמצאים בקרבת אנשים אך העכבר הידוע והמוכר הנמצא בארץ ובעולם הוא הנו העכבר המצוי. גודלו של העכבר עומד על כתשעה סנטימטרים, גופו מלא בפרווה חוץ מזנבו הקצר. עובדה אשר קיימת וכמעט ואינה ידועה לאנשים היא שהעכבר המצוי אוהב לאכול מאכלים צמחוניים בלבד וכמובן גבינות אך לא יסתפקו במאכלים צמחוניים כאשר מולם יש אפשרות לאכול בשר או אפילו את בשר חבריהם לאחר מותם. העכבר הוא הנו בעל חוש ריח חזק ביותר ובכך מאתר את המזון ממרחקים רבים ובעל כושר ריצה מהיר יותר, כושר הישרדות חזק, נמצאים ופועלים בעיקר במקומות מסתור חשוכים אך בשל הרעב והחיפוש התמידי לאוכל, הם הנם פועלים בכל שעות היום בשביל לחפש את המזון. העכברים הנם חיים בממוצע של כשנתיים עד שלוש שנים, שישה ימים לאחר ההמלטה של הנקבה היא הנה מתאפשרת להזדווגות נוספת ובכל המלטה יש הנם מחמישה עד שמונה גורים. השאלה איך לוכדים עכבר הנה שאלה מוכרת ונפוצה ביותר בשל הקושי הרב של לכידת עכבר בבתים.
עכבר בבית מה עושים
איך לוכדים עכבר בבית היא הנה שאלה הנשאלת על ידי דיירי אנשים פרטיים רבים ומצויה כשאלה הנלחצת פעמים רבות ביום באתר גוגל עם השאלות הדומות לה: איך לתפוס עכבר בבית, איך תופסים עכבר בבית ועוד שאלות רבות מסוג זה. יש הנם שיטות רבות בנושא של איך ללכוד עכבר בבית באופן עצמאי והם: מלכודות קפיץ מתוחכמות אשר ממוקמים קרוב למקומות המסתור והיציאה של העכברים ומשתחררים כאשר מורגשת פעולה, מלכודות קפיץ פשוטות אשר מונחות במקומות השונים בבית ובעת הגעתו של העכבר אל המשטח הוא הנו נתפס בגופו ללא אפשרות להימלט, מלכודות דבק אשר מכילות פיתיון ומזון ובכך מושכות את העכברים אל המשטח הדביק ומונעות מהם להתנועע ולברוח, תיבות אכילה עם פיתיון ובעת כניסתו של העכבר לתיבה היא נסגרת באופן אוטומטי ועוד טכניקות שונות רבות המאפשרות את היעילות, הפשטות והקלות בתפיסה של העכבר.

לצפייה במחירון הדברה

לקבלת יעוץ ממדביר מוסמך ללא התחייבות חייגו עכשיו: 072-3341454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן