תפריט סגור

איך להרחיק יונים מהמרפסת

איך להרחיק יונים מהמרפסת

יונים הם סוג של ציפור שבדרך כלל אינן מפריעות למנוחתן ולחייהם של האנשים חוץ מהלשלשת שלהם על גגות הרכבים וראשי האנשים שלפעמים מסמלים את המזל הטוב. אך להפתעת רבים, יונים יכולים להיות מטרד רב לא רק בקולם על החלונות, הליכה על הגגות או קבוצת יונים גדולה במרפסת אלא יכולות גם כן להעביר לא מעט מחלות הבאות מצוואתן ובעיקר להזיק בפגיעה של ילדים עד גיל 5.

המטרד של היונים והמחלות

איך להרחיק יונים מהמרפסת
איך להרחיק יונים מהמרפסת לצמיטות ובמקצועיות

היונה היא אינה חיה המפריעה לאנשי האדם בדרך כלל ואיש אינו מפחד ממנה בשל פחדה מהאנשים. יונה נתפסת בתרבות היהודית כ'יונה לבנת שלום', בתרבות הנוצרית בציורים השונים כ'רוח הקודש' ולפעמים מיוצגת כסמל לאהבה. אך בחיים האמיתיים היונה יכולה להפריע למנוחת האנשים בשעות הבוקר בשל הקול שהיא משמיעה על אדן החלון, להתרוצץ על גגות הפלסטיק בבתים הפרטיים ולהשמיע קול מציק באמצעות הציפורניים ובמחלות רבות המגיעות מהלשלשת שלה. בצוואתה של היונה יש כ-60 מחלות היכולות להיתפס בגופם של בני אדם ביניהם דלקת ריאות, סלמונלה, דררת ואפילו דלקת המוח. הקבוצה היכולה להיפגע היא בעיקר גילאי ילדים עד גיל 5 ומבוגרים העולים על גיל ה-60. בנוסף למחלות, היונים תופסות כינים ופרעושים רבים אשר יכולים באמצעות מגע לעבור לבני אדם ולספק נזק רב.

איך להרחיק יונים מהמרפסת

היונים הנן בונות קן בעיקר בתוך פרצה הנמצאת ברעפים שבגגות, מסתורים שונים או על עצים המאפשרים את הקרבה לחלונות ולמרפסות. לשאלה הנשאלת לרבים איך להרחיק יונים מהמרפסת יש תשובות ברורות ועוזרות. ההרחקה של היונים יכולה להיפתר במהירות בהצבת דחלילים הנראים כמו עורבים ולגרום ליונים לפחד, דוקרנים הממוקמים על עדן החלון, הגגות או מסביב למרפסת, קפיצים אשר מונעים מהיונים לעמוד במשטח כלשהו באופן יציב ועוד.
יונים במרפסות, בגגות, על עדן החלון או מסביב לבית יכולות להוות נזקים ומחלות רבות לאנשים הגרים במקום בשל הלשלשת המגיעה עם ריחות לא נעימים ומביאה דלקות רבות. במקום בו משפחה נמצאת הדבר יכול לפגוע בעיקר בילדים עד גילאי 5 התופסים את המחלות מהר יותר או בגילאי ה-60 כשמערכת החיסונית חלשה. לייעוץ, פרטים נוספים ועזרה בעניין, אפשר לפנות למדבירים נט המתמחים במאגר שירותים בתחום.

מחפשים שירות מקצועי ואמין ? קרא על הרחקת יונים

צריך עזרה?
דילוג לתוכן