תפריט סגור

איך להיפטר מג'וקים

הפלישה ממאדים משחר ילדים לעומת זה: איך להיפטר מג'וקים?

איך להיפטר מג'וקים -שיטות מומלצות – שירותי הדברה ג'וקים הינם אחד מהמפגעים המציקים ביותר עבור משקי בית בישראל. מדובר באחד מסוגי החרקים השרידים ביותר, המסוגלים להתמודד עם מצבי קיצון כגול מחסור באוכל, ואפילו לשרוד בלי ראש! נשמע קצת כמו תסריט של סרט אימה? הרבה אכן מרגישים כך, ולכן מחפשים פיתרונות יעילים, כגון תרסיס נגד ג'וקים שיאפשר לבצע את ההדברה מבלי לצאת מהבית ומבלי לסכן את בריאות הילדים. בגלל שהתופעה נפוצה כל כך, קיימים בשוק מספר פיתרונות שונים, כולל אמצעי הדברה אקולוגיים שמאפשרים לשמור על הבית מפני התיקנים בכל עת.

הפחד מוצדק ביותר
מלבד היותם של הג'וקים דוחים בצורה בלתי רגילה, חשוב לזכור שמדובר במפגע תברואתי רציני ביותר, משום שהם נוטים להתפשט לכל מקום בבית, כולל ארונות האוכל, ובאופן טבעי, כשיצור כלשהו אוכל – הוא גם משאיר צואה, שבמקרים של ג'וקים יכולה להכיל חיידקים מזיקים ביותר, לכן כדאי מאוד להימנע מהימצאותם של ג'וקים בבית.

מניעה – דרך הפעולה הטובה ביותר

למרות הגיוון הרב של חומרי הדברה ודרכי התמודדות אחרים, דרך הפעולה היעילה ביותר כנגד ג'וקים בבית זה קודם כל מניעה. הכי חשוב לעשות שלמזיקים לא יהיה מקום להתחבא. הם נוטים לאהוב מאוד את מערכת הביוב. תופעה נפוצה נוספת הינה ג'וקים במזגןבאמצעות ניקוי הצנרת מדי פעם תוכלו למנוע את הגעתם לדירה ולבית בדרך זו וגם למנוע את מצבורי הביצים שהם משאירים שם.

מיני ג'וקים שונים

בישראל קיימים בעיקר 3 שלושה זני ג'וקים – רוב המעופפים הגדולים שאנו רואים הם ג'וקים אמריקאים. בנוסף קיימים ג'וקים קטנים שפחות נראים, אך לא פחות מזיקים. בנוסף, לאחרונה הופיע זן חדש – ג'וקים גרמנים, שאמנם לא מזיקים מחבריהם, אך הם נמצאו עמידים לרוב המכריע של אמצעי ההדברה.

כיצד להיפטר מהג'וקים?

טיפול יסודי נגד ג'וקים בבית כיום ניתן להיעזר בשילוב של אמצעי הדברה מתקדמים עם מלכודת ג'וקים. חשוב מאוד לקחת בחשבון שכאשר אתם כבר רואים אותם מסתובבים בבית בלילות, סימן שיש להם מקומות מסתור, והדבר החשוב ביותר הוא למצוא ולמגר אותם, כך שהאורחים הלא קרואים שלכם יעדיפו למצוא מקום אחר לשהות בו. הדברת ג'וקים גרמנים דורשת עבודה של אנשי מקצוע מתקדמים, המעודכנים בכל אמצעי ההדברה החדשניים ביותר בשוק, היות וכפי שכבר נאמר, מדובר בזן חדש שנפוץ בארץ וחומרי ההדברה הרגילים לא יכולים לו.

ניתן להיעזר בשיטות של מלכודות באמצעות אוכל, או אוכל מורעל. אך חשוב מאוד לבצע את ההדברה בצורה מקצועית, והכי טוב – לפני שמתחיל הקיץ, משום שחרקים אלה מתרבים ומשגשגים במזג אוויר חם, ובמידה ותמגנו את הבית מראש, יש סיכוי רב יותר שלא תצטרכו לדאוג לכך אחר כך.
ניתן לקרוא מידע נוסף בנושא הדברת ג'וקים.

על מנת למצוא מדבירים מצקועיים, מספיק לפנות פעם אחת לאתר "מדבירים.נט" על מנת למצוא את אנשי במקצוע האיכותיים ביותר בתחום שיבצעו את העבודה עבורכם על הצד הטוב ביותר.

לצפייה במחירון הדברה

לקבלת יעוץ ממדביר מוסמך ללא התחייבות חייגו עכשיו: 072-3341454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן