תפריט סגור

דוקרנים להרחקת יונים

דוקרנים להרחקת יונים
דוקרנים להרחקת יונים –מרחיק יונים, שיטה מועילה נגד יונים

למרות שיונים הן סוג של ציפור אשר לא מאיימת על אף איש ופוחדת מהתקרבות של האנשים, היא יכולה להפוך למטרד רב כשנוחתת על אדן החלון ומשמיעה קולות המפריעות למנוחת דיירי הבית בשעות הבוקר המוקדמות, הולכת או רצה על גגות הבית ומשמיעה קולות רועשים בשל ציפורניה הארוכות או בלשלשת שלה המכילה מחלות רבות וגורמת לדלקות, ריחות לא נעימות ולא כמו שרבים חושבים, מזל טוב כשנוחתת הלשלשת על ראשם של האנשים.

דוקרנים להרחקת יונים – איך נבחר דוקרנים ולמי נפנה?

יונים יכולות להיות מטרד לא קטן בשל קולן, הרעשים שהן עושות בעת ההליכה או הריצה על הגגות והלשלשת שיכולה לגרום לא רק למחלות ודלקות אלא גם בחומציות אשר גורמת לחומרי זפת להיאכל. אחת השיטות מבין הרבות להרחקת היונים מהבתים חוץ מהצבת דחליל או קפיצים, היא שיטת דוקרנים להרחקת יונים. דוקרנים ליונים נמצאים במקומות העיקריים בהן היונים מגיעות ומהוות מטרד כמו למשל אדן החלון וסביבת הגג ודואגות לדקור מעט את רגליהן כאשר באות למקום. דוקרנים נגד יונים מאפשרים את ההרחקה המיידית והמוחלטת לצמיתות בשל העובדה שהיונים מרגישות מאוימות להתקרב למקום הדוקר ויכול גם לספק את ההרחקה של עורבים או ציפורים מטרידות אחרות. בנושא דוקרנים להרחקת יונים מחיר נע באזור של 16-21 שקל ליחידת חצי מטר של דוקרנים.
לייעוץ, מאגר מידע רב ונושא דוקרנים נגד יונים, אשר להשתמש בשירות הפורטל המדבירים נט אשר עושים בתחום הדברות והרחקת חרקים וחיות מטרד אחרות.

מידע נוסף:

צריך עזרה?
דילוג לתוכן