תפריט סגור

הדברת פשפש הברונזה

פשפש הברונזה תוקף בעיקר עצי אקליפטוס והפשפשים הללו נחשבים לזן חדש בנוף המזיקים הישראלי. המקרה הידוע ביותר היה בחורשת הסרג'נטים בנתניה אותה פשפשי הברונזה תקפו ללא רחם. אבל זה לא משנה כי צוות מדבירים נט ערוך ומוכן לטפל גם במזיקים החדשים ביותר באותה מקצועיות המאפיינת אותם. הדברת פשפש הברונזה נחוצה מכיוון שהפשפש נוטה לעקוץ בני אדם ולכן יש להזמין הדברה מקצועית של מומחים. פשפש זה מתרבה בצורה מהירה ולכן יש ברגע הזיהוי שלו יש להזמין מדביר פשפש הברונזה כדי למנוע ממנו להתפשט ולהפוך למטרד רציני.
צוות מדבירים נט פועל מסביב לשעון, בכל ימי השבוע כולל סופ"שים וחגים כך שאם שמת לב שפשפש הברונזה מתחיל לקבל מימדים גדולים מדי ניתן לפנות אלינו ומיד נגיע לבצע שירות מיידי של הדברת פשפש הברונזה.

מדביר פשפש הברונזה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי פשפש הברונזה מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 320 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר פשפש הברונזה חייגו: 072-3341-454

הדברת פשפש הברונזה

מי הם פשפשי הברונזה?

זן הפשפשים הזה הוא מין פולש חדש בישראל שארץ מוצאו היא אוסטרליה. עד היום לא ידוע איך הוא בדיוק הגיע למחוזותינו אך מדבירים מקצועיים כבר יודעים איך לטפל בו. פשפש הברונזה אוהב להתגורר בעצי אקליפטוס שנדמה שרחוקים מאיתנו. אך הסכנה האמיתית היא באופן בו העץ מגיב. פשפש הברונזה נוגס יותר ויותר בעץ שמצידו גוסס עד שימות עם סכנה שיתמוטט על מטיילים באיזורים שונים בארץ.

הדברת פשפש הברונזה למען הסביבה והאדם

למרות שפשפש הברונזה מתגורר רק על עצי אקליפטוס, כדאי להדביר אותו מכיוון שהוא מציק גם לבני האדם. עקיצות פשפש הברונזה אינן מסוכנות לבני האדם, אך הן בהחלט מרגיזות במיוחד כשרוצים ליהנות מהטבע ולטייל בו בשלווה.

איך מתבצעת הדברת פשפש הברונזה?

בהיותו חרק אשר מתגורר במקומות אשר רחוקים מבני האדם, מדביר מקצועי ישתמש בהדברה ביולוגית בדמות צרעות טפיליות אשר מתפתחות בתוך ביצי הפשפשים ובכך מחסלות את הסיכוי שיתפתחו מהם פשפשים בוגרים. שיטה זו הוכחה כמוצלחת ברחבי העולם ובמיוחד באפריקה ודרום אמריקה אליהן התפשט פשפש הברונזה לאחרונה.

חשוב לנו לציין שכשמדובר במטרד חדש, יש להקפיד לעבוד אך ורק עם מדבירים מקצועיים. יש נטייה בתחום ההדברה להעניק את התחושה שכל מדביר מסוגל להתמודד עם כל סוג מזיק וזה פשוט לא נכון. שימוש בחומרי הדברה מסורתיים כשמדובר בהדברת פשפש הברונזה הוא פתרון זמני שעלול גם הוא לעשות נזק לעץ. במידה ויצרת קשר עם מדביר שלא מציע לך הדברה ביולוגית כפתרון, צוות מדבירים נט ממליצים לך לחפש מדביר מקצועי שידע לטפל בסוג זה של המזיק.

כמה עולה הדברת פשפש הברונזה?

המחיר של הדברת פשפש הברונזה תלוי ברמת ההתפשטות שלו במרחב. במידה וזיהית מוקדם את המזיק (גודלו 3.5 מ"מ וצבעו חום. פעיל בעיקר באביב ובסתיו באיזורי השפלה ומישור החוף) הדברת הפשפש תתומחר החל מ-320 ₪. הצעת המחיר תשתנה בהתאם לגודל המטרד אך אין חשש! צוות מדבירים נט יעשה הכל כדי להעניק לך הצעת מחיר הוגנת לשביעות רצונך.

שירותי הדברת פשפש הברונזה 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר פשפש הברונזה חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

פשפש הברונזה הוא מין פולש שהגיע אלינו מאוסטרליה. הוא נוהג לשכון בעיקר בעצי אקליפטוסים.

icon

פשפש הברונזה מתרבה ומתפשט במהירות גבוהה מאוד. הוא נוטה לעקוץ בני אדם ולכרסם את העצים שבהם הוא שוכן עד כדי סכנת קריסה של העצים.

icon

מכיוון שפשפש הברונזה נמצא בעיקר באזורים שמרוחקים מבני אדם, השיטה הטובה ביותר היא שימוש בהדברה ביולוגית באמצעות צרעות טפיליות שמחסלות את ביצי פשפש הברונזה.

icon

מכיוון שמדובר במזיק חדש יחסית בסביבה ולרוב לא נמצא בתוך הבתים, לא לכל מדביר יש את הידע והניסיון בהתמודדות איתם ועם שיטת ההדברה הייחודית. לכן חשוב לוודא כי מדובר במדביר המכיר את התופעה של פשפש הברונזה, התנסה בטיפול בתופעה ועושה שימוש בשיטות של הדברה ביולוגית.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן