תפריט סגור

הדברה במרכז

כל צרכי ההדברה שלך במקום אחד!
בבואכם להזמין שירותי הדברה במרכז חשוב לוודא שהם כוללים את כל סוגי הטיפול בכל סוגי המזיקים הקיימים. צוות מדבירים נט מסוגל לבצע הדברה במרכז הארץ ללקוחותנו בדירות, בתים פרטיים, בתי עסק, מלונות ומסעדות, עשרים וארבע שעות ביממה בכל יום בשבוע כולל סופי שבוע וחגים. אנחנו מזמינים אותך לקבל הצעת מחיר וליהנות משירות מצוין, מחירים אטרקטיביים ופתרון מוחלט לבעיית המזיקים שלך!

מדביר במרכז זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר במרכז חייגו: 072-3341-454

הדברה במרכזאיזו שיטת הדברה נחשבת היעילה מכולן?

התשובה היא שאין באמת תשובה. כל מזיק בעל מבנה אחר ומגיע ממשפחה אחרת ולכן דורש טיפול נקודתי אשר משנה את שיטת הפעולה ממזיק למזיק. בגדול ישנן 4 שיטות הדברה אשר כולן יגיעו לאותה התוצאה המבוקשת אך בדרכים שונות המתאימות לך ולסוג המזיק שתקף את הדירה או העסק שלך. כדי להעשיר את הידע שלך ולהכין אותך לשיחה עם מדביר במרכז, גיבשנו עבורך מספר מילים שיעזרו לך להבין טוב יותר את שירותי ההדברה.

הדברה ביולוגית
הדברה זו נותנת לטבע לעשות את העבודה שלו על ידי פיזור טורפים טבעיים של המזיקים שתקפו. לדוגמא, יתושים מתרבים במקוואות מים וכדי להדביר אותם נפזר דגי גמבוזיה במקורות המים. הדגים האלו ניזונים מזחלי וביצי יתושים ולכן עוזרים להרחקתם.
הדברה אורגנית
זוהי הדברה אשר מבוססת על חומרים ירוקים שלא מכילים רעלים. לרוב אלה יהיו שילובים של שמנים אתריים, תבלינים מסויימים ועוד.
הדברה אלקטרונית
ישנם סוגי בעלי חיים שאסור לחסל הן מטעמים חוקתיים והן מטעמים אידיאולוגיים ולכן יש להרחיק אותם באמצעים שונים ולא לחסל אותם. לדוגמא הרחקת עטלפים. בהרחקה זו נשתמש במכשיר מיוחד אשר פולט גלי סונאר אשר מפריעים לעטלפים להתמצא במרחב עד שהם עוזבים אותו.
הדברה משולבת 
רוב המזיקים משריצים ביצים אשר הופכות לזחלים ואז למזיקים בוגרים וחוזר חלילה. לעיתים הדברת המזיקים הבוגרים שונה בתכלית מהדברת הביצים והזחלים ולכן יש לפתור את הבעיה בשתי שיטות. לדוגמא הדברת נמלים במרכז. בהדברה זו יעשה שימוש בפתיונות ג'ל אשר יגיעו למלכה ויחסלו אותה כדי לפזר את הקן. לאחר מכן יתבצע ריסוס אשר יבטיח שכל הנמלים שנשארו חוסלו גם הן.

כמה עולים שירותי הדברה במרכז?

כפי שלמדת, מזיקים שונים מצריכים טיפול שונה ולכן טווחי המחירים שונים ומשתנים, זה לא משנה אם אתם זקוקים לשירותי הדברה בתל אביב או בכל עיר אחרת במחוז מרכז, צוות מדבירים נט מבטיח לעשות הכל כדי להעניק לך הצעת מחיר אטרקטיבית ושירות הדברה במרכז הארץ במחיר הכי משתלם שיחסוך לך כספים ויתבצע לשביעות רצונך המלאה. לנוחיותך יצרנו טבלה בה פירטנו את טווחי המחירים המשוערים לסוגי ההדברות השונות כדי שבשיחה שלך עם מדביר במרכז יהיה לך קל ויעיל יותר לבצע סקר שוק לגבי מתחרים שונים בתחום ולבסוף לבצע את ההזמנה הנכונה עבורך.

סוג המזיק ועלות משוערת לטיפול

כיצד מטפלים במזיק?

הדברת נמלים במרכז

מ-250 ₪

נמלים בונות קן ממנו הן יוצאות לחפש מזון שנמצא בשפע אצלך בבית או בעסק. על ידי פיזור פיתיונות ג'ל, הנמלים ייקחו את הפיתיון ויאכילו בו את המלכה. לאחר אכילת הפיתיון המלכה תחוסל והקן יתפזר.

הדברת פרעושים במרכז

מ-320 ₪

פרעושים חיים בצמחיה ונדבקים לבעלי החיים שלנו על ידי הידבקות אליהם. פרעושים אלו מסוכנים מכיוון שהם יכולים להעביר מחלות ולהתרבות בכל הבית. טיפול בבעיית פרעושים יתבצע על ידי שאיבת הפריטים המרופדים בבית, ריסוס מבוקר ושאיבה נוספת.

הדברת פשפש מיטה במרכז

מ-520 ₪

הדברת פשפש מיטה במרכז הוא סיפור לא פשוט מכיוון שהפשפשים מתחבאים היטב ויוצאים רק בלילות. ההדברה תעשה על ידי שאיבת כלי המיטה ופיזור רעל ברעילות נמוכה במקומות המסתור האהובים על הפשפשים

לכידת מכרסמים במרכז

מ-250 ₪

הרחקת עכברים במרכז והרחקת חולדות פועלות די אותו הדבר. צוות מדבירים נט יגיע לאזור הנגוע ויפזר מלכודות אשר ילכדו את המכרסמים אך לא יהרגו אותם כדי למנוע מקרים של ריח רע ומשיכת מזיקים נוספים.

 

הדברת עש במרכז

מ-270 ₪

עש נמשך לאורות חזקים וניזון מכותנה, בד ומשי. הדברת עש במרכז מתבצעת על ידי שימוש בשיטת ההדברה הירוקה אשר מסתכמת בפיזור קפסולות שנדבקות לעש ומחסלות אותו ללא שימוש ברעלים.

הדברת צרעות במרכז

מ-270 ₪

צרעות פועלות לכל אורך היום מחוץ לקן. אך ברדת החשיכה הצרעות מתכנסות לתוך הקן ולא יוצאות ממנו. שם תהיה שעתו של מדביר מקצועי של צרעות לפזר עשן ורעל לתוך הקן ולחסל אותו.

הדברת טרמיטים במרכז

מ-250 ₪

הדברת טרמיטים במרכז כוללת איתור הקן (לפעמים על ידי קדיחה ברצפה) ופיזור רעל ישירות לתוכו. בנוסף, מדביר טרמיטים מקצועי יפזר פתיונות רעל אותם יקחו הטרמיטים למלכה על מנת לעזור לנו לחסל אותה.

הדברת ג'וקים במרכז

מ-250 ₪

מדביר ג'וקים מקצועי יבין מהיכן מגיעים התיקנים ויפעל לעקור את הבעיה מהשורש שלה. לרוב ג'וקים יחיו בפתחי ביוב או בחדרי אשפה שם יש להם גישה למזון, חושך ולחות. קטילת הג'וקים תתבצע על ידי ריסוס ופיזור פתיונות ג'ל. יחד עם זאת, גם העירייה אמונה על ריסוס פתחי הביוב ולכן יש לברר את מצב ההדברה גם במישור הזה.

הדברת עכבישים במרכז

מ-270 ₪

רוב העכבישים לא מסכנים את בני האדם ובעלי החיים אך אלו שכן עלולים לגרום לפגיעה עצומה ואף למוות. הדברת עכבישים במרכז תתבצע במספר שלבים, תלוי בחומרת המצב.

הדברת יתושים במרכז

מ-270 ₪

מדביר יתושים יאתר קודם מקורות מים הסמוכים לאזור המגורים שלך ויפעל לייבש אותם או לפזר בהם דגי גמבוזיה אשר יאכלו את הביצים והזחלים של היתושים ויעזרו לחיסולם.

הדברת נמלי אש במרכז

מ-270 ₪

בדומה לאחיותיהן הנמלים השחורות, גם כאן מדביר נמלי אש מוסמך ישתמש בפיתיונות ג'ל כדי לחסל את המלכה תוך שילוב ריסוס במורה להשמיד את הקן.

דרכים לשמירה על אפקט ההדברה

כאשר לקוח מחפש חברת הדברה במרכז או בעיר ספציפית חשוב לבחור אך ורק מדבירים איכותיים ומוסמכים אשר ידעו לתת מענה לטווח הארוך. הדברה תיעשה בצורה שתחסל את המטרד ותמנע התפתחות של המזיק הספציפי שלשמו הוזמנה ההדברה. מומחי ההדברה של צוות מדבירים נט יעניקו לך כלים אמיתיים אשר יעזרו לך להאריך את אפקט ההדברה. כלים אלו חשובים לתחזוקה שוטפת ולמניעת חזרה של מזיקים שונים.

  • הרחקה של עכברים או הרחקת חולדות במקומות אשר מאחסנים מזון תלכוד את המזיקים ותשחרר אותם במקומות רחוקים. אך בשביל למנוע חזרה שלהם יש להתקין רשתות ברזל צפופות בפתחי המקום, לנקות את אזורי המזון לעיתים תכופות ולהקפיד שמוצרי המזון ארוזים במלואם ונמצאים בגובה של 30 ס"מ מהרצפה לפחות.
  • במידה וזבובים תקפו את בית הספר או גן הילדים, יש להפעיל אמצעי אוורור שונים כמו מזגן או מאווררים גדולים על מנת למנוע כניסה שנייה של מזיקים אלו.
  • אם מדובר בהדברת ג'וקים במרכז, יש להקפיד לשמור על ניקיון הדירה או העסק, אטימת פתחי הבית, התקנת מסננים בכיורים השונים משם הג'וקים נכנסים ולדבר עם העירייה לגבי הזמנת ריסוס בפתחי הביוב אשר נמצאים ברחוב.

צוות מדבירים נט ישמח ללמד אותך מהן השיטות הטובות ביותר לתחזוקה שוטפת של הדירה / העסק ואיך ניתן בעזרת פעולות פשוטות, למנוע חזרה של המזיקים. לעיתים צוות מדבירים נט יכולים לחזור אליך לדירה / לעסק לפעולת הדברה נוספת מכיוון שזה מה שדורש הטיפול במזיק הספציפי הזה. לאחר חיסול המטרדים, צוות מדבירים נט זמין עבורך לכל שאלה וישמח לספק לך שירות הדברה במרכז בכל עיר.

להזמנת מדביר במרכז חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה בערי המרכז 24 שעות ביממה לשירותכם

הדברה
באבן יהודה

לפרטים

הדברה
באור יהודה

לפרטים

הדברה
באריאל

לפרטים

הדברה
בבאר יעקב

לפרטים

הדברה
בבני ברק

לפרטים

הדברה
בבת ים

לפרטים

הדברה
בגבעת שמואל

לפרטים

הדברה
בגבעתיים

לפרטים

הדברה
בגדרה

לפרטים

הדברה
בגן יבנה

לפרטים

הדברה
בהוד השרון

לפרטים

הדברה
בהרצליה

לפרטים

הדברה
בחולון

לפרטים

הדברה
ביבנה

לפרטים

הדברה
ביהוד

לפרטים

הדברה
בכפר יונה

לפרטים

הדברה
בכפר סבא

לפרטים

הדברה
בלוד

לפרטים

הדברה
בנס ציונה

לפרטים

הדברה
בנתניה

לפרטים

הדברה
בפתח תקווה

לפרטים

הדברה
בקיסריה

לפרטים

הדברה
בקרית אונו

לפרטים

הדברה
בראש העין

לפרטים

הדברה
בראשון לציון

לפרטים

הדברה
ברחובות

לפרטים

הדברה
ברמלה

לפרטים

הדברה
ברמת גן

לפרטים

הדברה
ברמת השרון

לפרטים

הדברה
ברעננה

לפרטים

הדברה
בשוהם

לפרטים

הדברה
בשרון

לפרטים

הדברה
בתל אביב

לפרטים

שאלות נפוצות

icon

שירות ההדברה המקצועי והמוסמך מתבצע בכל אזור המרכז והוא למעשה ארצי וניתן לבצע הזמנת הדברה לכל סוגי המזיקים בכל הארץ.

icon

עלות הדברת טרמיטים יכולה להתחיל מ-250 ש"ח עבור טיפול נקודתי ויותר מכך אם יש צורך בטיפול יותר נרחב או יותר יסודי. אצלנו תוכלו למצוא שירות הדברת טרמיטים החל מ-250 ש"ח.

icon

כן. חומרי ההדברה הם עמידים וניתן לשטוף את הבית לאחר ההדברה ללא חשש, אך בכל מקרה יש להתייעץ עם המדביר כדי לדעת כיצד להתנהג על פי סוג ההדברה וחומרי ההדברה הספציפיים שבהם הוא יעשה שימוש.

icon

אנו ממליצים להיפתר מהנמלים בבית שלכם בעזרת הדברה טבעית של ג'ל, הנמלים יגיעו לג'ל שאנו נפזר באזור הבית, ויגררו את הגל לאזור קן הנמלים וכך כל הבית של הנמלים יהרס.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן