תפריט סגור

איך ללכוד חולדה

איך ללכוד חולדה

חיית החולדה אשר מוכרת לרבים בשמה הנפוץ והעממי יותר, עכברוש, היא הנה חיה הנמצאת בסדרת העכברים בתוך משפחת המכרסמים. החולדה הנה ידועה לאנשי המקצוע העוסקים בתחום של הדברות בשל כושר הישרדותה המופלא, חוכמת 'רחוב' ואינטליגנציה גבוהה, לעומת העכבר הפחדני החולדה אינה מפחדת כלל ואפילו המראה שלה מאיים ומפחיד מעט יותר מהעכבר ומהווים מטרד לא רק ברעש הצפצפני שלהן אלא כמובן גם גורמות נזק באופן בריאותי לאדם, לחיות המחמד ולבריאותם של הילדים. בשל ההישרדות החזקה של החולדה ומכיוון שהנה עובדת בעיקר בשעות הלילה, יש הנם כמה שיטות מוצלחות לתפיסתן.איך ללכוד חולדה

מאפייניה של החולדה ואיך אפשר לזהותה

הגילוי של החולדה מתאפשר באמצעות הבחנת הגודל. גודלה של החולדה הנו גדול יותר מאשר גודלו של העכבר, זנבה של החולדה ארוך יותר, העכבר בדרך כלל אינו נראה ביום בשל האופי הפחדני הגבוה שלו וכשמבחין באדם, ישר בורח. לעומתו החולדה אינה פוחדת ואפילו מאיימת ולא בורחת כשמבחינה באדם המתקרב. לחולדה יש בדרך כלל שיניים בולטות וגדולות יותר המאפשרות להן את הכרסום המהיר והאכזרי יותר. לעומת העכבר אשר אינו מפזר את עקבותיו בעת שהותו במקום, החולדה הנה משאירה אחריה עקבות רבות של בלאגן, שקיות קרועות, מזון אכול ותתנהג באופן אלים יותר. הגללים של החולדות הנן ללא ספק גדולות יותר משל העכבר וגלויות לכל. בשל כך, לכידת החולדה נעשית בצורה שונה, מותאמת ונכונה יותר בשל דפוס ההתנהגות שלה ואי הפחד הטמון לה.

איך ללכוד חולדה – השיטות הרבות

כשמדובר על נושא של איך ללכוד חולדה וההדברות נגדה, מותאמים להדברתה שיטות שונות כגון הדברה אורגנית וטבעית. השיטות המוכרות ביותר ללכידת חולדות הן הנן שיטת המלכודות. בשל הצורך הרב של החולדה לחפש מזון ולהריח את הפיתיון ממרחקים רבים בשל חוש הריח החזק, המלכודות מונחות במקומות שונים במקום ומכילות את המזון האהוב על החולדות. בכך יש את האפשרות לתפיסתן באמצעות מלכודות קפיץ, מלכודות רשת ופח, מלכודות דבק ובתיבות אכילה.


לצפייה במחירון הדברה

לקבלת יעוץ ממדביר מוסמך ללא התחייבות חייגו עכשיו: 072-3341454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן